Laten we mijn naam op Doggy houden, klinkt gek maar uit veiligeheids overwegingen doet mijn echte naam er niet echt toe.
Ik heb begin dit jaar de Bikers For Animals opgericht en zoals sommigen wel weten proberen wij dierenleed aan te pakken.
Wat er niet op de legale manier lukt wil dan ook wel eens op de illegale manier gedaan worden.
Op het moment ben ik bezig met de broodfokkers aan te pakken en daar slaag ik best wel redelijk in, in ieder geval zo goed dat er al wat broodfokkers zijn die mijn bloed wel kunnen drinken vandaar ook dat ik overal mijn nickname gebruik.
Verder kan ik vertellen dat ik uiteraard een motorrijder ben en al 44 lente's oud ben...
en zoals mijn bijnaam al doet vermoeden een echte hondengek...
We hebben al een paar broodfok teefjes in huis en deze geven wij nog een paar goede jaren, verder steunen wij diverse opvang huizen en helpen wij ieder dier wat er op ons pad komt ( zover dit voor ons mogelijk is )
Ik hoop dat iedereen zo tevreden is over mijn voorstellen en mochten er nog vragen zijn buiten die over mijn ware indentiteit dan hoor ik dat graag