Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wandelgebieden Diessen, Noord-Brabant

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

Jacintha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever
Kruising Teckel
Aantal honden: 2

Wandelgebieden Diessen, Noord-Brabant

Ongelezen bericht door Jacintha »

In de periode tussen Kerst en Oud en Nieuw zit ik Diessen-Baarschot (Landal Duc de Brabant) om het vuurwerk te ontlopen dat hier rijkelijk word afgestoken.
Natuurlijk willen Anouk en Yoda ook graag uit in die periode en om nou alleen op zo'n park te lopen is ook weer zo saai.

Heeft iemand nog leuke wandeltips?
Mag aanlijngebied, Anouk gaat in die periode niet van de lijn af namelijk en Yoda krijgt ook niks van een weekje aan de riem lopen. Losloopgebied is ook geen ramp, ze lopen aan de flexlijn.
Wel een beetje goed begaanbaar, behalve dat ik zelf niet zo heel goed ter been op het moment heb ik ook mijn oma van 80 op sleeptouw. Ondanks dat ze altijd als hardste roept "dat ze heel goed kan lopen" zet ze geen stap zelfstandig en laat ze zich het liefst dragen :roll:
Afbeelding
Anouk, nooit uit gedachten, nooit uit het hart... 01-03-2005 ~ 28-04-2011
elke87
Vaste gebruiker

Re: Wandelgebieden Diessen, Noord-Brabant

Ongelezen bericht door elke87 »

landgoed utrecht? bij de bokkerijder in esbeek. Mooi en groot wandelgebied en ligt vrij ver van de "bewoonde" wereld. :wink:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”