De huisarts komt heus wel binnen, maar dan moet Barca toch even ergens anders naartoe.
We zijn spullen naar binnen/buiten aan het dragen en hij loopt gevaarlijk voor onze voeten.
Of visite die bang zijn voor honden, o.a. dat soort momenten bedoel ik!
Het is hier onmogelijk om hem even ergens anders te plaatsen. De huiskamer en keuken is één geheel en dus niet afsluitbaar. De gang kan wel maar die is veel te smal, maar buiten dat, ik wil Barca gezellig in de huiskamer houden.
Weken gepuzzeld en daar kwam de oplossing! Een inklapbare en verwijderbare box.
Het is aan twee zijden bevestigd en een element heeft een deurtje. Alle elementen, dus ook die met dat deurtje, kan ik nu als een harmonica ineen klappen en netjes naast de boekenkast plaatsen of in de gangkast.
Ik heb contact opgenomen met Karlijn, en vandaag kwam ze langs. Nog eens goed al mijn wensen doorgenomen en daarna de boel opgemeten en jawel, mijn idee kon worden verwezelijkt...
Karlijn nam ruim de tijd om uit te leggen hoe je alles in en uitklapt. Waar ze bij is doet ze het voor en dan mag je het zelf proberen. Daar waar je de mist ingaat verteld ze je netjes hoe het wel moet.
Hier zie je hoe ze vakkundig Barca zijn nieuwe onderkomen bevestigd.
De eerste muurbevestiging. Deze muur is van gips en vraagt een andere bevestiging.

En schroeven maar.

Toen de andere kant, daar had ze een zwaardere boor voor nodig.

Het staat perfect.

Barca zijn nieuwe veilige onderkomen, gezellig in de huiskamer!

Niet altijd een kolossale bench in je huis maar een simpele, doch stevig, 'traphekje'. En het leuke is, je kunt het later eventueel ook nog uitbreiden.