Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Goed boek over verzorging gezocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

123Sophie
Vaste gebruiker

Goed boek over verzorging gezocht

Ongelezen bericht door 123Sophie »

Ik ben me aan het oriënteren op een hond en wil me graag inlezen. Ik heb al wat prettige boeken over gedrag maar ik zou ook graag een goed boek op de plank willen hebben over de verzorging. Dus vooral over vachtverzorging, nagels, misschien ook een klein beetje over EHBO of ziekteverschijnselen. Ik had een boek gekocht dat er op het eerste gezicht goed en informatief uit zag maar daar stonden de raarste dingen in. Bijvoorbeeld dat je een teek eerst moest verdoven met ether voordat je hem weghaalde :scratch: en -nog veel erger- dat het een goede truc was om pillen die de hond niet wilde slikken om te vormen tot een bonbon door de pil in gesmolten chocolade in te pakken :boos: Nu vertrouw ik de rest van de informatie uit dat boek ook niet meer zo :scratch: en heb het maar weggegooid (zo'n boek wil je ook niet aan een ander geven). Kennen jullie een boek dat wel OK is? Alvast veel dank!
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”