Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hallo!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Nikki__
geregistreerd lid

Hallo!

Ongelezen bericht door Nikki__ »

Hallo iedereen,

ik lees al een tijdje mee op het hondenforum, en besloot dat het nu wel eens tijd werd dat ik me aan kwam melden. Bij deze dus :D
Zal me even voorstellen. M'n gebruikersnaam zegt al een hele hoop, mijn naam is Nikki.

Ik (nouja, samen met mijn moeder en mijn vriend) ben in het bezit van 3 prachtige dames. Een labrador en twee kruisingen. De oudste is inmiddels 11, de jongste is 9... een groep oude dames dus.
Met de twee kruisingen train ik behendigheid. De oudste van 11, Gipsy, train ik al weer 5 jaar behendigheid. Taffy, de middelste van 10, hebben we in Februari 3 jaar. Met haar train in inmiddels weer 2 jaar behendigheid.
Sanne, de labrador is de jongste. Zij is 9. Helaas heeft zij vorig jaar haar kruisband gescheurd en is toen ook geconstateerd dat zij een hernia heeft en artrose. Gelukkig doen pijnstillers wonderen, en sjokt ze nog trouw mee.

Over mezelf.. Ik ben inmiddels 20 jaar oud en rond in mei mijn opleiding Dierverzorging niveau 4 af, in combinatie met paraveterinair. Paraveterinair rond ik over 4 weken af.

Ik ben me nu al een aantal jaren in het hondengedrag aan het verdiepen. Dit mede omdat Sanne een aardig probleemhondje was toen ze bij ons kwam. Na al de jaren verdiepen en informatie opdoen, heb ik zo mijn eigen weg gevonden in het hondengedrag. Ik heb her en der mijn dingetjes mee geraapt, en zo mijn manier gevonden.

Ik vind het erg interesant om meningen van andere te lezen en te ondervinden. Ook probeer ik daar weer mijn dingen uit te leren, al moet ik zeggen dat ik wel erg achter mijn mening sta, en deze ook graag onderbouw.

Helaas verspringt mijn pagina bij elke woord dat ik typ, vandaar dat ik het ga afronden.
Ik hoop hier een hoop plezier te hebben en weer veel bij te kunnen leren!

Groetjes, Nikki
g.vercoelen
Zeer actief
Mijn ras(sen): border collie
Aantal honden: 1

Re: Hallo!

Ongelezen bericht door g.vercoelen »

:D welkom op het forum :D
Afbeelding
Rust zacht lieve Sammy 12-09-2002 - 15-06-2013
Rust zacht lieve Scruffie 03-01-1995 - 21-07-2014
deesjuh
Zeer actief
Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door deesjuh »

welkom :D
Afbeelding Afbeelding
Marina
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marina »

welkom :D
Afbeelding
Luc is ook een labje, omdat hij een neustumor heeft gehad is een stuk neus verwijderd. Maar hij kan alles nog zelfs snuffelen. Renee-Uk bedankt voor het mooie osje Helaas zijn nu alle drie mijn labjes overleden en hebben we een nieuwe aanwinst. Hij heet Dex en is een echte schat.
Yai
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder

Ongelezen bericht door Yai »

Welkom en veel plezier! :ok:
Afbeelding
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Welkom hier en veel lees en schrijfplezier :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”