Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Camino 2011

Wilt u graag eens gezamenlijk wandelen met de honden, zoekt of kent u een leuke wandelroute ? Vermeld het hier !

Moderator: moderatorteam

jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Camino 2011

Ongelezen bericht door jacq1970 »

overgenomen van een ander forum met toestemming

Hallo allemaal,

zoals sommigen van jullie weten ben in nog meer geïnteresseerd geraakt in de Camino naar Santiago de Compostela vanwege het bijzondere verhaal van onze Santiago, die op deze route zichzelf had aangesloten bij een groep die voor dierenrechten deze tocht liep.
De vrouw die hem destijds gevonden heeft, organiseert ook dit jaar weer zo'n tocht, om aandacht te vragen voor de rechten van dieren in Spanje. Ik heb er eerder wel eens iets over geschreven, maar *schaam, schaam* door de omstandigheden hier ook wel eens vergeten een oproep te plaatsen......
Vandaag vond ik deze noodoproep in mijn mailbox. Ik zou zó graag zelf gaan, maar helaas, dat kan nu echt niet.
Mochten jullie andere fora weten waar hiervoor belangstelling zou kunnen bestaan, zou ik graag willen dat jullie dit daar ook plaatsten.......

Liebe Freunde des Camino,
Wir suchen noch ganz dringend einige Wanderer für unser Camino Projekt, irgendwie haben sich diesmal extrem viele Leute angemeldet und dann nichts mehr von sich hören lassen, das macht unsere Vorbereitungsarbeiten echt ziemlich komliziert, um nicht zu sagen unmöglich. Wenn wir bis Ende des Monats nicht genügend Leute zusammenbekommen um die Kosten dieses Projektes tragen zu können, dann müssten wir es absagen.
Es täte mir unendlich leid, nicht nur weil ich mehr denn je von der Wichtigkeit dieser Aktion überzeugt bin, unheimlich viel Arbeit hineingesteckt habe, sondern auch wegen der Leute und Hunde, die sich schon angemeldet haben und sich auf Ihren Wanderurlaub mit Euch freuen.
Die Schuld daran scheint die Finanzkriese zu sein, und darum wir haben nochmal überall wo es nur irgendwie möglich war Kosten reduziert, und bieten allen, die sich noch vor Ende Januar anmelden 20% Preisnachlass an, also statt 420€ nur noch 336€ pro Woche, dies beinhaltet Verpflegung, Unterkunft, Gepäcktransport, etc.
Also Leute, helft uns dieses Projekt noch zu retten, und gönnt Euch einen aussergewöhnlichen Wanderurlaub durch den unberührtesten Teil Spaniens, für die Tiere.
Wir rechnen mit Euch!
Buen Camino!
Johanna Mayrhofer
El Camino - Planeta Animal
Tel: +34 699 316394
http://www.planeta-animal.org" onclick="window.open(this.href);return false;

Lieve Camino vrienden,

Wij zoeken nog heel dringend enige wandelaars voor ons Caminoprject, op de één of andere manier hebben zich ditmaal extreem veel mensen aangemeld, en dan niets meer van zich laten horen, dat maakt onze voorbereidingen echt behoorlijk gecompliceerd, om niet te zeggen onmogelijk.
Wanneer wij voor het einde van de maand niet genoeg mensen bij elkaar krijgen om de kosten van dit project te dragen, dan moeten wij het afblazen.
Het zou mij oneindig verdriet doen, niet alleen omdat ik meer dan ooit van de belangrijkheid van deze actie overtuigd ben, er ontzettend veel werk in gestoken heb, maar ook voor de mensne en de honden, die zich al aangemeld hebben en zich op hun wandelvakantie met u verheugen.
De schuld hiervan schijnt de financiële crisis te zijn, en daarom hebben wij nog een keer overal waar dat mogelijk was kosten teruggebracht, en we bieden iedereen die zich nog voor het einde van januari aanmeldt een korting van 20% aan, dus in plaats van € 420,-- nog maar € 336,-- per week, dit is inclusief verzorging, onderkomen, bagagetransport etc.
Dus mensen, help ons dit project nog te redden, en gun uzelf een heel bijzondere wandelvakantie door het meest ongerepte deel van Spanje, voor de dieren……..
Wij rekenen op u!
Buen Camino!
Johanna Mayrhofer
El Camino - Planeta Animal
Tel: +34 699 316394
http://www.planeta-animal.org" onclick="window.open(this.href);return false;

voor meer info kijk op de site!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Wandelen met de hond”