zum kotzen zeg.
en in gevaar brengen 5 jaar.
wreedheid 18 maanden??
Moderator: moderatorteam
Mishandeling dus 18 maanden, verwonden of doden 5 jaar.krullie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
zum kotzen zeg.
wreedheid 18 maanden??![]()
![]()
![]()
Gek genoeg vinden we dat dan wel weer gewoon van alle andere dieren.minhie schreef:Wat simpel.. niet meer nodig, dus vermoord je ze maar..
Waar gaat dat nou weer overiones schreef:Canada... is dat ook niet het land waar ze zeehonden neerknuppelen? Past wel in de lijn van dat volk he, wat er nu weer gebeurd is.
Over Canada. Je kunt toch lezen?Inc schreef:Waar gaat dat nou weer overiones schreef:Canada... is dat ook niet het land waar ze zeehonden neerknuppelen? Past wel in de lijn van dat volk he, wat er nu weer gebeurd is.
Dat is hetzelfde als: vanwege de 2de WO zijn alle Duitsers slecht. Wat een gelul.iones schreef:Over Canada. Je kunt toch lezen?Inc schreef:Waar gaat dat nou weer overiones schreef:Canada... is dat ook niet het land waar ze zeehonden neerknuppelen? Past wel in de lijn van dat volk he, wat er nu weer gebeurd is.
Eh... is dat dan niet zo? Goh....Inc schreef: Dat is hetzelfde als: vanwege de 2de WO zijn alle Duitsers slecht. Wat een gelul.
iones schreef:Eh... is dat dan niet zo? Goh....Inc schreef: Dat is hetzelfde als: vanwege de 2de WO zijn alle Duitsers slecht. Wat een gelul.
Weet ik wel hoor Ute.ute schreef:iones schreef:Eh... is dat dan niet zo? Goh....Inc schreef: Dat is hetzelfde als: vanwege de 2de WO zijn alle Duitsers slecht. Wat een gelul.
Volgens mij niet,
groetjes Ute die van Duitse afkomst is
Klopt! En de Lidl in Duitsland (Uelsen) heeft Milka chocolade. Ik word al gek als ik die lila zie..... We gaan er ook wel eens naar de Aldi, inderdaad toch anders.ute schreef:Haha ook wij wonen aan de Duitse grens en halen vaak bij de ALDI in Duitsland de boodschappen, want die hebben daar weer andere dingen die wij niet hebben. Ja die ken ik ook nog, die Ute Schnute Casimir

Per hond hoop ik.....Marjoleine schreef:Mishandeling dus 18 maanden, verwonden of doden 5 jaar.krullie schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
zum kotzen zeg.
wreedheid 18 maanden??![]()
![]()
![]()
Lijkt me beter geregeld dan hier dan.

Nee, want hij werkte in opdracht van... de grote boosdoener staat dus weer buiten schot.Ma-Rianne schreef:De dader heeft al straf, die de 18 maanden overschrijdt: posttraumatische stress stoornis.*
Dat is een bijzonder hardnekkige psychische ziekte die met een beetje pech je je leven lang blijft achtervolgen
Het kwaad straft in dit geval zichzelf![]()
[*]De symptomen zijn herbeleving (nachtmerries of flashbacks), vermijding van herinneringen of emotionele uitschakeling hiervan, ernstige prikkelbaarheid en slaapstoornissen, extreme spanning als gevolg van bepaalde prikkels, irritatie en hevige schrikreacties. Het is ook mogelijk dat de persoon symptomen van andere psychische aandoeningen vertoont zoals een klinische depressie.
brenda1975 schreef:erg gewoon zat het te lezen in de krant ze moeten die persoon zelf martelen tot dat hij dood wilt .
dat zulke mensen bestaan word er misselijk van .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Ik schrik altijd, van dergelijke fanatieke uitspraken.. :N:Paulala schreef:brenda1975 schreef:erg gewoon zat het te lezen in de krant ze moeten die persoon zelf martelen tot dat hij dood wilt .
dat zulke mensen bestaan word er misselijk van .![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou jij iemand kunnen martelen totdat hij dood wil?
Eng mens.
Als je zulke uitspraken doet ben je zelf geen haar beter.