Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Nieuws bericht man steekt eigen hond

Nieuws over dierenleed.
Niet geschikt voor jonge kinderen.

Moderator: moderatorteam

HillieS
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Aantal honden: 2

Nieuws bericht man steekt eigen hond

Ongelezen bericht door HillieS »

Afbeelding
Melissa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Am. Staff. & Chineesjes
Aantal honden: 4

Re: Nieuws bericht man steekt eigen hond

Ongelezen bericht door Melissa »

:boos:
Afbeelding
Budkes
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herders, Jack Russell Terriërs en een Welsh Corgi Pembroke
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door Budkes »

Nou het meest voor de hand liggen is dat de man psychisch niet helemaal in orde was.
Gr. Aniek

Afbeelding
krullie
Zeer actief

Ongelezen bericht door krullie »

:piew: :piew:
mercedes2803
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door mercedes2803 »

http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1255 ... _neer.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Emmen - Een inspecteur van de Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming (LID) heeft in de gemeente Emmen een hond in beslag genomen die door haar baas was neergestoken. Tegen de 36-jarige eigenaar, die in dronken en verwarde toestand verkeerde, wordt proces-verbaal opgemaakt.

Foto: archief EHFBij de politie was een melding binnengekomen over een jankende en gillende hond. Na aankomst bij de woning bleek bloed in de gang te liggen. De hond, een driejarige bullmastiff, lag in de woning met steekwonden aan rug, buik en schedel. De politie heeft de hond meegenomen en de LID ingeschakeld.

Om te voorkomen dat de hond weer terug bij de eigenaar zou komen, heeft de inspecteur van de LID in overleg met het Openbaar Ministerie besloten de hond in beslag te nemen. De hond is geopereerd en is nu ondergebracht bij een opslaghouder. Het ziet ernaar uit dat de hond de verwondingen gaat overleven

-----------------

Ondergebracht bij een opslaghouder?
Asiel of zo?
IN een ander artikel staat weer dat de hond op een "geheim opvangadres" is ondergebracht./

Ik vind het altijd een beetje een - knoop in mijn maag - verhaal over waar dit soort honden terecht komen. :ugh:
Ik zou het heel erg vinden als deze hond in asiel ligt te koekeloeren met zijn verwondingen en daar moet liggen wachten op een nieuwe baas.
Ik ben toen in Den ham wezen kijken bij die Mechelaar die zijn hele staart kwijt was....
Die stond daar in een paardenbox met zaagsel de hele dag maar wat te koekeloeren.... :roos:

Ik werk dan wel fulltime en zit met mijn eigen honden die deeltijd bij me zijn, maar ik zou met liefde zo'n hond een paar weken bij me hebben in elk geval...
Plaats reactie

Terug naar “Dier en Leed”