ik heb niet echt een idee waar, niet echt te ver, omdat ik maar 1 pup mee neem en ik ondervonden heb dat Jänta wagenziek word als haar zus niet naast haar in de auto zit
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
iemand zin om
Moderator: moderatorteam
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
iemand zin om
morgen en/of donderdag ergens rond/in Breda te gaan wandelen?
ik heb niet echt een idee waar, niet echt te ver, omdat ik maar 1 pup mee neem en ik ondervonden heb dat Jänta wagenziek word als haar zus niet naast haar in de auto zit
- mim1971
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Duitse staande
Re: iemand zin om
Ik wilde morgen even met Solon gaan wandelen bij de galderse meren te breda. Ik ben er nog niet eerder geweest en ben op het idee gekomen door een bericht op het forum hier. We gaan eerst naar een nieuwe pup kijken, rond 12.30 uur wandelen en daarna naar een verjaardag in Breda. Dus misschien zie ik je weer eens.
- vania
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 dogo Canario's, 1 boxer x rottweiler, 1 groenendaeler
- Aantal honden: 4
Re: iemand zin om
veel te laat gezienmim1971 schreef:Ik wilde morgen even met Solon gaan wandelen bij de galderse meren te breda. Ik ben er nog niet eerder geweest en ben op het idee gekomen door een bericht op het forum hier. We gaan eerst naar een nieuwe pup kijken, rond 12.30 uur wandelen en daarna naar een verjaardag in Breda. Dus misschien zie ik je weer eens.
moest je nog eens zin hebben, ik kan in principe alle dagen, maar de ene week in de voormiddag tot een uur of 11 en de andere week in de namiddag vanaf een uur of 3