COURTLY schreef:*Charlotte schreef:COURTLY schreef:Hoi Ati, ik ben dus van James (oftewel Waggerland Cape Cod NJK'10, LJK'10, BJSG'10) waar je vast weleens foto's van moet hebben gezien op Yvon haar forum destijds.
Jazeker, uit het grijze verleden, haha. Toen jij de naam van je hond niet volledig mocht schrijven

.
Dat was echt onzin en dat heb ik haar ook gezegd, maar nee het mocht niet.
Ik zit nu niet meer op dat forum en de enkele keer dat ik kijk zakt me de broek af, er zijn nu forummers die alles mogen. De verboden kennelnaam schrijven, de verboden fokker schrijven

, wat moet je daar nu van denken
Nou ja, ik denk maar niet meer, dat lijkt me het beste
Is hier nog wat leuks te lezen? Alles nakijken is een dagtaak, dat doen we dus niet, maar zijn er nog onderwerpen die voor onze cardigans van belang zijn?
Er is geloof ik weleens iets verwijderd ja... Toen ik eenmaal op het nieuwe forum van Yvon was toegelaten (kostte ook een hoop moeite haha!) konden en kunnen we het best goed vinden met elkaar. Zij lijkt zich nu te hebben gerealiseerd dat wij ook van Cardigans houden en gewoon leuk willen praten over onze honden

Ik hou mij sowieso helemaal niet bezig met al die ellende. Yvon (die zich hier ook weleens heeft aangemeld) haar forum is uit de lucht trouwens, degene die ik bedoel. Welke bedoel jij dan?
Jullie nieuwe forum daarentegen (amazing cardigans) vind ik ook niet echt iets om trots op te zijn

Er worden daar ook dingen gezegd die ik persoonlijk niet leuk vind en dat is ook de reden dat sommige mensen er niet meer komen en dat kan ik goed begrijpen. Er zijn gewoon reacties die ik niet begrijp, waarom kan het allemaal niet wat vriendelijker? De reactie van gisteren aan Jeannette vond ik daar een voorbeeld van, zij is ook WCCN lid én forumlid en haar uitslagen worden dan niet vermeld. Zo ook de scene met Lynn (die hier overigens ook regelmatig komt!). Waarom kan er niet geprobeerd worden om allemaal met elkaar door 1 deur te kunnen? We hebben immers allemaal het beste voor met ons ras, de Welsh Corgi Cardigan, en of mensen dan lid zijn van de ene of de andere club, so what? Ik begrijp best dat er een aantal zaken gevoelig liggen, en dat fokkers het misschien niet helemaal eens zijn, maar gewone pupkopers en mensen die een Cardigan hebben van welke fokker dan ook, horen toch gewoon trots te kunnen zijn op hun honden zonder dat zij worden lastig gevallen met deze zaken? Niet persoonlijk bedoeld hoor, maar het zijn wel dingen waar ik over nadenk als ik weer eens iets lees
Wat betreft leuke onderwerpen, zoek eens op Cardigan

En kijk regelmatig in de fotohoek, daar komen af en toe leuke Cardigans voorbij! Zoals Apple, Aslan, James en niet te vergeten Rico!