Ik wil mij graag aanmelden bij dit forum omdat wij, mn man en ik, opzoek zijn naar een hondje. Ik ben 26 jaar en we wonen in de provincie Overijssel. En onze voorkeur is een kruising tussen een mechelse herder x flatcoated retriever of een mechelse herder x labrador. (dus als een van jullie nog een nestje weten met deze combi, Ik houd me aanbevolen)
nu heb ik me al in verschillende informatie verdiept maar het kan nooit genoeg zijn! Dus daarom lijkt mij het leuk om hier met verschillende mensen te kletsen en steeds meer te leren over honden.
We hebben zaterdag gekeken bij dit nestje: http://dieren.marktplaats.nl/honden-en- ... iever.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Nu zitten mij 2 dingen niet lekker: de 11 pups zijn al met 6 weken bij de moeder weggehaald en doorverkocht als nestje, met een tussenpersoon, aan deze mensen. En ze weten niets van de vader en moeder! Geen foto of informatie..
Het leek allemaal heel goed, de mensen waren vriendelijk, de hondjes zagen er goed uit. We gaan woe beslissen of we het wel of niet doen. Ik ben nog aan het mailen met de eigenares over deze 2 dingen. (en als ze het antwoord niet kan geven, vooral de info over de pa en ma, dan laten wij het niet doorgaan!)
Ik ben benieuwd hoe jullie hier over denken
Groetjes!