mijn naam is Samantha van den Heuvel ik ben 24 jaar en ik woon in Wezep.
Ik ben getrouwd met mijn lieve man Robin en samen hebben we 2 kids. Daniël van 3 jaar en Wesley van 1,5.
Ons gezin wordt aangevuld door onze geweldige rottweiler Dewi, een lieve schat van 3,5 jaar oud. Dewi hebben we van pup af aan in ons gezin. Ik doe behendigheid met Dewi en momenteel zijn we begonnen met een cursus GH2 bij de hondenschool waar ik zelf stage loop.
Ruim 2 maanden geleden zijn we onze andere Rottweiler kwijtgeraakt... Haar naam was Destiny. Destiny was nog maar 9 maanden oud. Ze werd ineens verschrikkelijk ziek. De dierenartsen hadden geen idee wat ze had dus er werden van allerlei onderzoeken gedaan. Uiteindelijk besloten te opereren toen niets hielp, en toen bleek dat ze allemaal zweren op haar darmen en maag had. Ook al doorgebroken naar de buikholte. Er was geen redden aan voor haar
Sinds deze week hebben we een nieuwe hond in huis genaamd Kyra. Kyra is ook een rottweiler teefje. Zij is 10 maanden oud. Ze is bij ons gekomen, omdat ze met spoed op zoek was naar een huisje. Ze was weggehaald bij haar vorige eigenaren, omdat die haar verschrikkelijk mishandelden en verwaarloosden. Ze heeft haar hele leven daar in een veel te kleine bench gezeten, waar ze alleen af en toe uit mocht om haar behoeften te doen... Ze is verschrikkelijk mager, maar wel een van de liefste honden die ik meegemaakt heb! Wij hebben besloten haar (tijdelijk?) in huis te nemen en voor haar te zorgen. Ze is echt verschrikkelijk lief! Ook voor onze kids en met Dewi gaat het helemaal geweldig!
Ook met onze twee katten gaat ze prima om en ook hun beschouwen Kyra als normaal in huis
Kyra is vandaag naar de dierenarts geweest, heeft haar entingen gekregen en ontworming en is verder gezond verklaard! (alleen 10 kilo te licht
Met een paar weken wil ik een GH1 cursus met haar gaan starten, aangezien ze qua commando's nog niets kent hihi.
Verder hebben wij 10 fretten. Ook fok ik met Groot Lotharinger konijnen
Nou dat is ons verhaal zo'n beetje
Als iemand vragen heeft, dan hoor ik ze graag
Groetjes Samantha