Ik ben een studente van 22 jaar en wil in de toekomst een whippet hebben
Hoe dit zo is gekomen? nou zo:
Ik bezocht een vriendin in Rotterdam en we liepen over straat richting bakker. Ik zag een mevrouw met 2 hele lieve en opvallende hondjes. Ik wist/weet al meer over honden dus ik wist meteen! dat waren whippets!!
Ik had ze echter nog nooit "in het echt" gezien. Ik vroeg ze te aaien en de kleinste kwam helemaal tegen mij aanstaan om te knuffelen. De mevrouw bevestigde dat het whippets waren en op dat moment was ik verkocht.
Nou wat informatie te hebben opgezocht werd mijn keuze alleen maar meer bevestigd. De whippet was echt iets voor mij !
Ik studeer over ongeveer 1,5 maand af en daarna ga ik op zoek naar een baan en een huisje met mijn vriend.
Mijn vriend (die ook dol enthousiast is over het ras) werkt vanuit thuis, dus is er altijd wel iemand thuis om onze whippet gezelschap te houden en uit te laten.
Ik heb heel mijn jeugdige leven een tekkeltje als gezelschap gehad en ik bezoek regelmatig evenementen zoals animal event en eigenlijk zo veel mogelijk evenementen die alles te maken hebben met honden.
Ik heb ook al veel geleerd over opvoeding gedrag etc.. (boeken, internet, tv)
Ik vond het heel interessant om hier nog meer informatie op te doen zodat ik 100% klaar ben voor een whippet
Poekai