Hallo daar. Mijn naam is Sankara en ik woon samen met mijn vriend Erik in Arnhem. Samen hebben we een heleboel huisdieren en sinds kort hebben wij onze eigen hond. Ik ben altijd al met veel dieren opgegroeid en kan me ook geen leven herinneren zonder hond. Mijn moeder heeft sinds 5 jaar ook een hond, die regelmatig bij ons komt logeren (lees: elke dag).
Zoals ik al eerder zei hebben we heel veel huisdieren. Dit komt neer op zes valkparkieten, twee grasparkieten, een konijn, twee katten, een hamster, 7 slangen en 9 op komst, twee waterschildpadden, een vogelspin, een baardagaam en een shetlandpony. Op het moment hebben we ook twee wateragamen, maar deze zijn hier tijdelijk op logee van een vriendin van mij die nog bezig is met een eigen verblijf te bouwen.
De meeste dieren zijn een soort van 'tweedehands', ze hebben allemaal al een eigenaar gehad, maar moesten om verscheidene redenen weg. Ik heb zojuist een opleiding dierverzorging achter de rug, wat in eerste instantie een management opleiding was, maar omdat ik een paar maanden terug geen geschikte stage kon vinden, moet ik het nu doen met een vakbekaamd dierverzorgings diploma. Ik ben nog van plan om verder te gaan studeren voor het HKB en hoop later ooit voor mezelf te kunnen beginnen met een algemene dierenopvang.
Erik is nog studerende voor autoschade monteur. Hoewel hij van jongs af aan altijd al in de topsport van atletiek heeft gezeten, moest hij iets anders zoeken vanwege twee heftige blessures achter elkaar, waarvan een afgescheurde spier is overgebleven. Hij is alleen met katten opgegroeid, maar heeft ook een groot hart voor dieren. Ik moet toegeven dat hij soms zelfs beter met dieren om kan gaan, dan ik, zoals met de honden en het paard.
De hond van mijn moeder heet Bikkie en is een gecastreerde reu van circa 6 jaar oud. Mn moeder heeft hem op 5 maanden oud via marktplaats gekocht. Bikkie is een kruising, waarvan wij denken dat het met een Jack Russel en een dwergschnauzer is. Van de laatste weten we het wel zeker, maar de rest is gegokt.
Wij hebben sinds net 3 weken een eigen hond, genaamd Choco. Choco is ook een kruising en is afkomstig van een stichting die honden in Antalya, Turkije van de straat redt. Choco had ernstige schurft en is daarom ongeveer een jaar geleden van straat gehaald en opgeknapt. Sinds oktober verbleef ze al in Nederland, maar had nog geen eigenaar gevonden. Wij hebben geen idee wat er in Choco zit en hopen dat op dit forum misschien te weten te komen!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kiekeboe
Moderator: moderatorteam
-
Spanksel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising schnauzer/terrier
Kruising
-
koentje
Re: Kiekeboe
welkom op het forum
Ik kom niet bij jou logeren.... slangen en een vogelspin....
Vind je niet erg he?
Ik kom niet bij jou logeren.... slangen en een vogelspin....
Vind je niet erg he?
-
Spanksel
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Kruising schnauzer/terrier
Kruising
Hahaha, je bent niet de eerste die dat zegtkoentje schreef:welkom op het forum![]()
Ik kom niet bij jou logeren.... slangen en een vogelspin....![]()
![]()
![]()
Vind je niet erg he?
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
- Aantal honden: 1
Een vogelspin...............................
Welkom in ieder geval, zo te horen een gezellige beestenboel daar! 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †