Bijdeze wil ik ons even voorstellen. Ik (Jill) woon samen met mijn man, drie kinderen en een hele berg dieren
Wij hebben onder anderen een hele lieve Shih Tzu Mindy van bijna 3 jaar oud, en zei is op dit moment 54 dagen in verwachting en erg dik
Omdat ik vaak op dit forum lees als ik iets moet weten dacht ik laat ik me nu maar eens aanmelden! Dat kan vast geen kwaad aangezien we zo'n 4 a 5 pups verwachten.
Dat Mindy drachtig is, is een lang gekoesterden wens die in vervulling gaat en we vinden het dan ook erg spannend! Ze is gedekt door een mooie gezonde raszuiveren Shih tzu die zwart wit gekleurd is. Mindy zelf is blond/wit dus we zijn erg benieuwd wat er uit komt! We hebben een echo gehad bij de dieren arts en daar waren heel veel puppy's te zien! We weten niet zeker hoeveel het er zijn, maar in ieder geval zo'n 4 a 5. Zelf willen we er erg graag eentje houden, zo ook mijn ouders, nichtje en tante. Ik hoop hier binnenkort dus mooie foto's te kunnen plaatsen van onze lieve meid met een berg pupjes aan haar buik
Jill