Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik ben er ook...

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Charlie2011
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Kruising
Contacteer:

Ik ben er ook...

Ongelezen bericht door Charlie2011 »

Hallo,

Graag wil ik mij even voorstellen. Mijn naam is Leonie en heb al heel lang geleden twee puppy's opgevoed. Dit waren mijn Duitse herders Max & Balou. Helaas zijn ze nog niet zo lang geleden overleden (9 en 10 jaar oud geworden). Het schone huis en het zomaar lang van huis kunnen blijven waren eventjes leuk maar ik begon al snel weer een maatje om me heen te missen met wie ik lekker kon wandelen op mooie en zelfs regenachtige dagen (lekker rustig op straat).

Dus nu is er een pup onderweg. Ze komt uit Portugal en morgenavond komt ze aan. Ik kan niet wachten!

Maar het is dus al een tijdje geleden dat ik de opvoeding achter de rug heb. Tijd om mij weer in te lezen en leuke verhalen te lezen van anderen.

Groetjes Leonie
doggielover

Re: Ik ben er ook...

Ongelezen bericht door doggielover »

Hallo Leonie, welkom! Wat leuk een pup uit Portugal. Ik heb er in maart een pup uit Spanje bij gekregen. Was voor ons ook alweer even geleden, want laatste keer was ook 2 DH pups, waarvan ons teefje helaas 2 jaar geleden overleden is aan kanker. Haar broer is er gelukkig nog en wordt 10 in november. Een hoop werk zo'n pup, maar erg dankbaar en leuk! Veel plezier met je pup en op het forum.
Charlie2011
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): Kruising
Contacteer:

Re: Ik ben er ook...

Ongelezen bericht door Charlie2011 »

Bedankt! Inderdaad weer een hoop werk en toch kan ik niet wachten! :)

En ik wanhoop ga ik gewoon het forum lezen en iedereen lastig vallen met voor de hand liggende vragen! :)
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”