Nu las ik ook dat je geen mensenshampoo mag gebruiken maar hier in de dierenzaak hebben ze wel puppyshampoo alleen een klein flesje voor 10 euro
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hondje wassen
Moderator: moderatorteam
- Daisylove
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua
- Aantal honden: 1
hondje wassen
Mijn puppy is 12 weken oud en ik wil haar graag aan water laten wennen. Dit omdat ik haar eens in de zoveel tijd wil wassen. Nu vroeg ik me af, vanaf hoe oud mag een hondje in bad? Of in dit geval in de gootsteen? En hoe kan ik haar het beste aan het water laten wennen gewoon lekker warm doen? En hoe vaak is goed voor een hond?
Nu las ik ook dat je geen mensenshampoo mag gebruiken maar hier in de dierenzaak hebben ze wel puppyshampoo alleen een klein flesje voor 10 euro
*Daisy* 24-03-2011 - 02-03-2012
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Re: hondje wassen
Je kan dat gewoon af en toe doen, maar ik zou absoluut geen shampoo gebruiken als je pup/hond niet ontzettend vies is.Daisylove schreef:Mijn puppy is 12 weken oud en ik wil haar graag aan water laten wennen. Dit omdat ik haar eens in de zoveel tijd wil wassen. Nu vroeg ik me af, vanaf hoe oud mag een hondje in bad? Of in dit geval in de gootsteen? En hoe kan ik haar het beste aan het water laten wennen gewoon lekker warm doen? En hoe vaak is goed voor een hond?
Dat is niet nodig. Ik zou handwarm water gebruiken, en maak ook van het afdrogen een feestje, koekje of snoepje erin....

-
Struijk
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Friese Stabij
- Daisylove
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua
Ja, Action is hier in de buurt, ga ik daar ff kijken voor hondenshampoo! Want zonder shampoo wassen heeft niet veel zin dan stinkt ze nog steeds 
*Daisy* 24-03-2011 - 02-03-2012
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Aantal honden: 2
Ik begreep niet uit je openingspost dat ze stonk, vandaar mijn tip om zonder shampoo te wassenDaisylove schreef:Ja, Action is hier in de buurt, ga ik daar ff kijken voor hondenshampoo! Want zonder shampoo wassen heeft niet veel zin dan stinkt ze nog steeds