Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Kiki is een beetje gegroeid en de bench die ik nu heb wordt wat krapjes.Ik wil dus graag een andere en mijn oog is op onderstaande gevallen,maar ik las ergens dat de hond dan op tralies ligt.Lijkt me niet fijn dus
Verder lijkt hij me erg fijn;dat hij verrijdbaar is is ook erg prettig.
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ik heb er een, maar de bodem hangt er niet sterk genoeg in voor een Drent ben ik bang. 2 Jacks gaat, maar als ze er lomp hard inspringen kantelt die al een beetje...
Ik heb dat tralieding er niet in, ik heb hem denk ik onder de plastic bak zitten...
"All animals are equal, but some are more equal than others." George Orwell
fes/lou schreef:Ik heb er een, maar de bodem hangt er niet sterk genoeg in voor een Drent ben ik bang. 2 Jacks gaat, maar als ze er lomp hard inspringen kantelt die al een beetje...
Ik heb dat tralieding er niet in, ik heb hem denk ik onder de plastic bak zitten...
Deze zou geschikt moeten zijn voor honden tot 25 kilo,dus een Drent moet er wel in kunnen dan.
Je kunt dat tralieding dus ook op een andere plek monteren begrijp ik?
Uit het oog maar nooit uit het hart Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Ik heb deze bench ook en ik vind het ding wel stevig genoeg, ook voor een drent. Bij mij zit er een plastic ding in, waardoor de honden niet op de tralies liggen. Dus volgens mij kan het prima.
Ik heb er ook wel eens alle drie mijn honden (samen zo'n 55 kilo) in opgesloten toen ze het bezoek niet met rust wilde laten. Als de bodem niet stabiel genoeg was geweest, dan waren ze er ongetwijfeld doorheen gegaan.