Waarschijnlijk kennen jullie me nog. Mijn naam is Romy en mijn kleine heet Luckyday. Luckyday is de kruising border collie. Lucky is gister 5 maanden geworden. Veel weten dat ik wil er heel graag een tweede hond bij, maar daar heb ik wel over nagedacht.. Ik heb besloten te blijven oriënteren op rassen. Tot ik het zeker weet en lucky een jaar of 1,5 / 2 is. Ik heb gekeken bij grote honden waar ik wel echt gek op ben, maar vind Lucky ook al wel een aardig formaat aan het worden en denk dus meer aan een ras van zijn formaat. Ik ga voornamelijk veel meelezen en ik heb nog genoeg vragen die ik kwijt wil. Ik heb tot nu toe nog bijna elke dag meegelezen en liep tegen dingen aan die hier op het forum stonden vandaar mijn aanmelding.
Naast Luckyday heb ik nog een eigen paard, andalusiër, Viënto di Verano. Ik ben de laatste tijd aan het oefenen met Lucky bij Viënto, zodat ze aan elkaar wennen. Zodat als lucky groter en ouder is hij mee kan als ik naar buiten ga.
Daarnaast heb ik nog een Cairn terriër van 12 jaar oud, Mickey. Hij is nog erg fit en flyballen vindt hij helemaal het einde. Hij kan goed samenleven met de andere honden, maar houdt ze toch wel graag op gepaste afstand.
Morris is de beagle van mijn zus die ik ook regelmatig verzorg en lekker mee ga spelen. Hij is 4 jaar oud.
Luckyday, Mickey, Morris, Viënto en Romy