Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hallo ik ben Nola en dit is het gezin waar ik woon.
Moderator: moderatorteam
- Nola
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Hallo ik ben Nola en dit is het gezin waar ik woon.
Hallo allemaal.
Mijn naam is Nola (Janola nestnaam) Ik ben een Nova Scotia Duck Tolling Retriever teefje van 13 maand, ik ben geboren in Belgie. maar nu woon ik alweer bijna 1 jaar bij deze geweldige family. Ik zal ze ff voorstellen. Mijn baas is de vrouw des huises, dat is er maar 1 want ze is getrouwd en heeft 4 zoons, 16,14, 11, en 8 jaar. Wij wonen met ons 7en in een grote 2 onder eenkap woning in de nieuwste wijk van Emmeloord. We lopen regelmatig even een stukje bos, we lopen dan ruim 1 uur en dan vlieg ik er op uit lekker los. Alleen langs de manege moet ik even volgen. Ook ga ik op zondagochtend met het vrouwtje mee hardlopen, klein stukje hoor, dat moeten we nog opbouwen. Ook vind ik het geweldig om een stukje te fietsen. Al met al het ik het er erg naar mijn zin bij deze baas, en de baas met mij, ze schept regelmatig op over mij dat het zo goed gaat.
Oja we hebben ook nog cursessen gedaan, begonnen met puppycurses, daarna basiscurses, daarna vervolgcurses en voor de zomer nog net ff gehoorzaamheid A gehaald. Na de zomer gaan we verder en als er dan iets met hondensport is willen we dat ook gaan doen.
Mijn naam is Nola (Janola nestnaam) Ik ben een Nova Scotia Duck Tolling Retriever teefje van 13 maand, ik ben geboren in Belgie. maar nu woon ik alweer bijna 1 jaar bij deze geweldige family. Ik zal ze ff voorstellen. Mijn baas is de vrouw des huises, dat is er maar 1 want ze is getrouwd en heeft 4 zoons, 16,14, 11, en 8 jaar. Wij wonen met ons 7en in een grote 2 onder eenkap woning in de nieuwste wijk van Emmeloord. We lopen regelmatig even een stukje bos, we lopen dan ruim 1 uur en dan vlieg ik er op uit lekker los. Alleen langs de manege moet ik even volgen. Ook ga ik op zondagochtend met het vrouwtje mee hardlopen, klein stukje hoor, dat moeten we nog opbouwen. Ook vind ik het geweldig om een stukje te fietsen. Al met al het ik het er erg naar mijn zin bij deze baas, en de baas met mij, ze schept regelmatig op over mij dat het zo goed gaat.
Oja we hebben ook nog cursessen gedaan, begonnen met puppycurses, daarna basiscurses, daarna vervolgcurses en voor de zomer nog net ff gehoorzaamheid A gehaald. Na de zomer gaan we verder en als er dan iets met hondensport is willen we dat ook gaan doen.
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
- Aantal honden: 2
Re: Hallo ik ben Nola en dit is het gezin waar ik woon.
Welkom Nola en baasjes! 
- Kiran
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toller
- Aantal honden: 2
Welkom leuk een toller foto's mag altijd hoor 

-
lets have fun
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Hallo en welkom
! Wij zijn gek op foto's
!

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- Nola
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Ja wij hebben geweldige foto's van Nola. Heb net nog een mooie gemaakt om bij het profiel te plaatsen, maar dat wil nog niet echt lukken. Foto's zijn te groot. We prutsen nog wel wat verder.
Gr Hilda
Gr Hilda
- Irene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boerenfox
Spaanse mix
dwergpincher - Aantal honden: 3
- Contacteer:
Welkom op het forum