Ik ben het nieuwe bazinnetje van Emiel en Mini. Op dit forum is een item aan ze besteed, dus daar wil ik me ook wel even kort in mengen
De belevenissen van Emiel en Mini kun je volgen op emielenmini.nl.
Groetjes,
Juanita
Moderator: moderatorteam

hahaha hier op dit forum heet het ook een PB-tjeEmielenmini schreef:Uhm... een pmmetje? Ja! Groen als gras. Haha!
Ik weet natuurlijk niet hoe lang "lang" is, maar ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk iets tegen Marieta zeggen:
Dus Marieta, als je dit leest: je kunt ze nog wel zien als ze dat wilt. Zaterdag dan ga ik alles afhandelen met het asiel.
Een pmmetje... Ha! Komt dit in de buurt Pien?

Zo! Nou, ik heb de knoppen onder de berichten ontdekt, hoor! Kan nu zelfs al quoten!!! Dankjewel!pien72 schreef:hahaha hier op dit forum heet het ook een PB-tjeEmielenmini schreef:Uhm... een pmmetje? Ja! Groen als gras. Haha!
Ik weet natuurlijk niet hoe lang "lang" is, maar ik wilde eigenlijk zo snel mogelijk iets tegen Marieta zeggen:
Dus Marieta, als je dit leest: je kunt ze nog wel zien als ze dat wilt. Zaterdag dan ga ik alles afhandelen met het asiel.
Een pmmetje... Ha! Komt dit in de buurt Pien?en het is een "knopje" net onder je bericht waar je op kunt drukken en dan kan je iemand een Persoonlijk Bericht sturen
(op een ander forum heet het pm van personal message hahaha)
ja als je nog een groentje bent weet je dat natuurlijk nog niet stom van me