Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ook ik stel mijzelf hier voor. !

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
xxliesjuhhxx
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): middeslag Poedel
Aantal honden: 1

Ook ik stel mijzelf hier voor. !

Ongelezen bericht door xxliesjuhhxx »

Hallo,

sinds vandaag ben ik hier lid. weet nog niet hoe alles werkt maar doe mijn best zo min mogenlijk ongemakken te veroorzaken. !

Eerst stel ik mijzelf eventjes voor dan mijn aanstaande hond.
Mijn naam is Marlies. Ik woon in Maasbracht en ben 21 jaar. mijn ouders varen op een binnevaartschip waarik veel mee mee ga. Ik ben opgegroeit met een zwarte poedel teefje genaamd trixie. zij is plots overleden aan een inwendige bloeding onder het varen. Mijn moeder is er toen nog mee naar de kliniek gegaan. maar daar hebben ze haar helaas in laten slapen. toen hadden we ook nog een maltezer die mishandeld was geweest. maar we miste trixie wel heel erg. dus zijn we op zoek gegaan naar een nieuw poedeltje. we hadden er een gevonden bij een fokker. we zouden op zaterdag gaan kijken. Toen we vrijdag belde voor een tijd af te spreken hoorde wij dat ze de pup al verkocht hadden en de pup al weg was (met 6 weken en terwijl wij de pup al besproken hadden. ! ) wij waren er erg bedroefd om. we zijn toen naar luik gegaan en hebben daar een poedel pupje gekocht. genaamt teddy. teddy is nu 9 jaar ik heb veel mee geholpen met opvoeden en dingen leren. ik woon in het huis van mijn ouders met een Rode kater genaamt Candy. maar mis het hond hebben toch wel onwijs erg. een paar weken geleden heb ik dan toch eindelijk toestemming gekregen dat ik een pupje mocht van de zwangere hond van me broer. :D ook heb ik een eigen paard genaamt Watch Out Tequilla.

vorige week maandag is mijn pupje geboren. over een ruime 7 weken komt ze naar huis toe.. :)
Ze komt uit een nest van 3. 2 teefjes waarvan 1 grijs en 1 abrico is en een abrico reutje. een van de 2 teefjes gaat naar mij komen. welke het word is nog neit beslist. eerst gaat mijn broer met zijn vriendin kijken welke van de 3 zij zelf houden (welke pup het beste overweg kan met de teef). Daarna mag ik kiezen.. ik heb dus al wel veel ervaring met het opvoeden van honden maar dit word wel mijn eerste eigen pupje. vind het heel erg spannend maar heb er onwijs veel zin in. ik heb nog wel een aantal vraagjes maar die stel ik in het daarvoor bedoelde deel.!

Hier een paar fotootjes van de pups.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Luckyday
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising border collie
Contacteer:

Re: Ook ik stel mijzelf hier voor. !

Ongelezen bericht door Luckyday »

Welkom! Een heel verhaal! Gefeliciteerd met de eerste eigen pup! Leuke foto's echt dropjes
Afbeelding
True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

welkom!
wat een verschrikkelijke leuke pups!
Robin
Zeer actief
Mijn ras(sen): shi tzu x maltezer x jackrussel Robin en Mikai
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Robin »

Welkom!
Spannend welke het gaat worden!! Heb je voorkeur?
Afbeelding
By madelief47 at 2012-01-03
Isis
Zeer actief
Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Isis »

Welkom Marlies,leuke pups! :devil:
xxliesjuhhxx
geregistreerd lid
Mijn ras(sen): middeslag Poedel

Ongelezen bericht door xxliesjuhhxx »

Dankjullie wel..! :D

uhm er is 1 reutje dat is de dikzak van de 3.. :P wel makkelijk te herkennen op de foto's.. :P
de andere 2 zijn teefjes. een van die 2 word het. ik heb de voorkeur voor het abricot teefje denk ik. ik heb ze paar uur na de geboorte gezien en toen de dag erna ook nog eventjes toen 1 dag niet en de 2 dagen erna wel weer.. heb allebij de teefjes al vast gehouden gehad maar mijn gevoel gaat erg uit na het abricot teefje.. zij viel de laatste dag in me handen tegen me borst in slaap.. maar ik wil nog wel beetje afwachten hoe hun karakter zich nu gaat ontwikkelen en welke me broer zelf wilt houden.. :)
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”