Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
16-08 valtherbos emmen
Moderator: moderatorteam
-
Beesteboelmona
- Actief
- Mijn ras(sen): Podenco x Bardino
- Aantal honden: 1
16-08 valtherbos emmen
16-08 ga ik met Biggy naar het valtherbos in Emmen.
Dit is een bosgebied van 450 hectare waar de honden overal los mogen lopen en waar zwemwater aanwezig is.
Ik wil om 10:30 beginnen met een lange wandeling van minimaal 2,5 uur met eventueel een pauze onderweg.
Biggy is een zeer sociale Podenco mix reu van 9 maanden.
Overgens heb ik er geen moeite mee als er honden mee gaan die niet graag met jonge honden spelen en een snauw geven als ze het zat zijn.
Hij moet ten slotte ook leren dat niet elke hond hem leuk vindt. (echt aanvallen is natuurlijk wel een ander verhaal)
Wie heeft er zin om mee te gaan?
Marion Nijboer
Pendrag
Afspreek/parkeer adres is:
Valtherbospad
7814 XB, Emmen
Dit is een bosgebied van 450 hectare waar de honden overal los mogen lopen en waar zwemwater aanwezig is.
Ik wil om 10:30 beginnen met een lange wandeling van minimaal 2,5 uur met eventueel een pauze onderweg.
Biggy is een zeer sociale Podenco mix reu van 9 maanden.
Overgens heb ik er geen moeite mee als er honden mee gaan die niet graag met jonge honden spelen en een snauw geven als ze het zat zijn.
Hij moet ten slotte ook leren dat niet elke hond hem leuk vindt. (echt aanvallen is natuurlijk wel een ander verhaal)
Wie heeft er zin om mee te gaan?
Marion Nijboer
Pendrag
Afspreek/parkeer adres is:
Valtherbospad
7814 XB, Emmen
Laatst gewijzigd door Beesteboelmona op 12 aug 2011 11:30, 2 keer totaal gewijzigd.
- marion nijboer
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): x garafiano/herder
Re: 16-08 valtherbos emmen
Ik heb wel zin om mee te gaan..dinsdag heb ik niks op het program...
Ik wil een voorbehoud maken voor het weer..Want als het pijpestelen regent dan kom ik niet want vrijdag lopen wij ook ....
Dus in princiepe kun je op mij rekenen..Gezellig...
marion en torros
ps ik zie nu in mijn agenda dat mijn zus en zwager onder voorbehoud met de caravan die week bij ons komen staan...Maar ook dat is niet definitief afgesproken...(is ook van het weer afhankelijk)
Dus de wil is er wel maar nog niet alles zeker....(moeilijk verhaal hè)
Ik wil een voorbehoud maken voor het weer..Want als het pijpestelen regent dan kom ik niet want vrijdag lopen wij ook ....
Dus in princiepe kun je op mij rekenen..Gezellig...
marion en torros
ps ik zie nu in mijn agenda dat mijn zus en zwager onder voorbehoud met de caravan die week bij ons komen staan...Maar ook dat is niet definitief afgesproken...(is ook van het weer afhankelijk)
Dus de wil is er wel maar nog niet alles zeker....(moeilijk verhaal hè)
[img]en%20dan%20na%20de%link[/img].[https://lh4.googleusercontent.com/-Ue3B ... rros-1.jpg]
-
Rocco
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Zondag kan ik wel dan ben ik in de buurt van Emmen met Duitse herder 8 maand sociaal
en super speels, dinsdag helaas weer aan het werk
en super speels, dinsdag helaas weer aan het werk
- marion nijboer
- Vaste gebruiker
Als ik def mee ga geef ik wel mijn mobiele nr via jouw pb..Het is zowiezo wel handig ivm het weer lijkt mij..
[img]en%20dan%20na%20de%link[/img].[https://lh4.googleusercontent.com/-Ue3B ... rros-1.jpg]
- marion nijboer
- Vaste gebruiker
Ik ga definitief mee dinsdag..Fam. komt niet logeren....
het weer schijnt beter te worden..ppppfffftttt
-
Beesteboelmona
- Actief
Oke gezellig.marion nijboer schreef:Ik ga definitief mee dinsdag..Fam. komt niet logeren....
Ik zal mijn nummer ook wel even pben voor het geval dat er iets tussen komt ofzo.
-
Beesteboelmona
- Actief
Tuurlijk kan dat is wel zo handig voor mocht je het niet kunnen vinden of mocht er iets tussen komen.Pendrag schreef:Leuk! Voor zover ik nu kan inschatten kan ik dinsdag. Laat het z.s.m. definitief weten. Zou ik voor de zekerheid dan wel een mobielnr. kunnen krijgen via pb? Had ik een vorige wandeling niet en dat was niet handig.
- marion nijboer
- Vaste gebruiker
oke duidelijk wij lezen wel of je mee gaat of je belt even..
groeten marion /torros
groeten marion /torros
-
Beesteboelmona
- Actief
Ik heb begrepen dat er niet zo heel lang geleden meerdere honden zijn vergiftigd in het valtherbos.
Hoe staan jullie er tegen over om het voor de veiligheid te verplaatsen naar bijvoorbeeld bowachterij grolloo in elp?
Dit is 10 km bij het valtherbos vandaan.
Meer info staat op http://www.doggies.nl/hondenlosloopgebi ... o-elp-5698
Hoe staan jullie er tegen over om het voor de veiligheid te verplaatsen naar bijvoorbeeld bowachterij grolloo in elp?
Dit is 10 km bij het valtherbos vandaan.
Meer info staat op http://www.doggies.nl/hondenlosloopgebi ... o-elp-5698
- marion nijboer
- Vaste gebruiker
Maakt mij niet zo veel uit..Ik wil inderdaad ook geen risico lopen..
Spreken wij dan om 10.30 af op de parkeerplaats aan de blankenveen (Zandspeelplaats) postcode 9442TJ elp...Zijweg van de N374..Volgens de beschrijving kunnen wij dan de Veenpluiswandeling lopen..
Dit alles heb ik van de doggys ben er verder niet bekend maar wij hebben elkaars 06 dus moet goed komen ..Even afwachten nog wat ,,pendrag,,wil..
Spreken wij dan om 10.30 af op de parkeerplaats aan de blankenveen (Zandspeelplaats) postcode 9442TJ elp...Zijweg van de N374..Volgens de beschrijving kunnen wij dan de Veenpluiswandeling lopen..
Dit alles heb ik van de doggys ben er verder niet bekend maar wij hebben elkaars 06 dus moet goed komen ..Even afwachten nog wat ,,pendrag,,wil..
-
Beesteboelmona
- Actief
Ik heb net van pendrag een pb gehad dat elp ook prima voor haar is.
- marion nijboer
- Vaste gebruiker
Oke tot morgen in elp (9442TJ)
marion
marion
- NelBowie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising Golden Retriever X Appenzeller
kruising Mechelse Herder X Duitse Herder - Aantal honden: 2
Ik wil toch echt ff reageren hoor....ik heb gezocht naar berichtjes over eventuele vergiftigingen in het valtherbos....niks gevonden hoor! Ik woon er praktisch naast en had er nog nooit iemand over gehoord
Ik denk echt dat jullie een paar gevalletjes door elkaar halen. In Klazienaveen en Emmercompascuum zijn wel wat gevallen bekend, maar valtherbos voor zover bekend echt nog niet
tenminste niet dat er iets over in het nieuws is geweest....dus mensen....jullie kunnen gerust nog met het hondenspul in het valtherbos lopen hoor...doe ik ook regelmatig en ze leven allemaal nog 
Trusten Mieltjepiel, Bas en Zus, Love You....
GROET, Gea, Nelson, Bowie en Ogie!