Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hoi hoi
Moderator: moderatorteam
- evh
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): duitse dog, chihuahua, catahoula
- Aantal honden: 2
hoi hoi
Hallo allemaal,
Even voorstellen voor ik verder het forum in duik. Helemaal nieuw hier, ik heb in het verleden verschillende honden gehad. Opgegroeid met Duitse herders, daarna eerst zelf een pitbull teef en reu gehad, toen er kindertjes kwamen hebben we jaren Duitse doggen gehad en nu alweer 7 jaar een Chihuahua, Chica en sinds kort is daar een super leuke Catahoula pup van 8 weken bijgekomen, Morris. Zodra ik erachter ben hoe ik fotootjes kan toevoegen zal ik dat doen!
Groetjes,
Esther
Even voorstellen voor ik verder het forum in duik. Helemaal nieuw hier, ik heb in het verleden verschillende honden gehad. Opgegroeid met Duitse herders, daarna eerst zelf een pitbull teef en reu gehad, toen er kindertjes kwamen hebben we jaren Duitse doggen gehad en nu alweer 7 jaar een Chihuahua, Chica en sinds kort is daar een super leuke Catahoula pup van 8 weken bijgekomen, Morris. Zodra ik erachter ben hoe ik fotootjes kan toevoegen zal ik dat doen!
Groetjes,
Esther
-
lets have fun
Re: hoi hoi
welkom!
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
- Aantal honden: 1
Hoi, welkom!
Foto's kan je pas plaatsen als ze ergens op internet online staan. Hyves bijv. je klikt de foto aan met de rechter muisknop, klikt op eigenschappen, kopieert de url en die plaats je vervolgens hier tussen [img ] en [/img] 

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- deesjuh
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): boerenfox/jack russels
- Aantal honden: 3
- Frans/Corina
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Chihuahua/Jackrussel(Hussel)
Boxer/Rottweiler/Franse Bulldog (Boxbull) - Aantal honden: 2
Welkom, ben benieuwd naar foto's van je pup, ken het ras niet! Heb zelf als eerste hond een chihuahua gehad, na een Havanezer en een Franse Bulldog nu een kruising Chihuahua-Jack russel.
Heho - Flipke, Chocco, Dirkje - Let's go
- Annestiekje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Welkom

My home is .... where my dog is..........
Wat missen we je lieve kleine brompot.... 20-12-2002 - 22-09-2011
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Contacteer:
Welkom

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
- -Gaby-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard Dog, Tamaskan
Wauw, nog een Catahoula op het forum!
Waar heb je de pup vandaan? Fair Mate Catahoula's of laten importeren? We hebben gisteren net een Catahouladag gehad, de foto's zijn wel te vinden op het forum. Als je daar ook bent geweest, heb je me ongetwijfeld wel gezien. 
Edit: Vergeten in mijn enthousiasme, ook nog welkom op het forum natuurlijk!
Edit: Vergeten in mijn enthousiasme, ook nog welkom op het forum natuurlijk!
- Saskia241
- Zeer actief
Wat een leuke combinatie.
En welkom!
En welkom!
- evh
- geregistreerd lid
Dank jullie wel!
Ja leuke combi hé!
We hebben Moos zelf opgehaald uit USA Illinois, dus dat was al een hele ervaring opzicht. Onder alvast een paar fotootjes maar het is vrij lastig hem vast te leggen op beeld gezien dat hij niet veel stil zit of staat als hij wakker is. Één van de fotootjes (waarop hij ligt) is genomen in de hotelkamer toen we hem echt pas net hadden opgehaald, de andere is met de 8 weken oude herder van mijn schoonouders (je begrijpt onvermoeibaar samen
)

Hopelijk lukt het!
Groetjes,
Esther
PS: hallo Gaby, nee helaas konden wij niet naar deze dag toe, wilden wel heel graag! Volgens mij wel jouw Catahoula op youtube gevolgd (blue bizarre?) Als er nog een zo'n dag volgt zijn we er zeker bij!!
Ja leuke combi hé!
Hopelijk lukt het!
Groetjes,
Esther
PS: hallo Gaby, nee helaas konden wij niet naar deze dag toe, wilden wel heel graag! Volgens mij wel jouw Catahoula op youtube gevolgd (blue bizarre?) Als er nog een zo'n dag volgt zijn we er zeker bij!!
- -Gaby-
- Zeer actief
Wat gaaf zeg, dat jullie hem zelf op hebben gehaald! Van welke fokker? Wat zijn jullie plannen met de hond? Ken je deze site ook? www.catahoulaworld.com Hierop staat een stamboomregister, als je het leuk vindt, kan Moos er ook tussen gezet worden.
Jammer dat jullie niet konden komen, maar er is volgend jaar ongetwijfeld nog zo'n dag, want het is elk jaar een succes.
De foto's doen het helaas niet, maar ik ben erg nieuwsgierig. En Blue Bizarre staat inderdaad op youtube, alleen dat is niet onze hond, onze Catahoula is een vol broertje van Blue, dat wel.
De foto's doen het helaas niet, maar ik ben erg nieuwsgierig. En Blue Bizarre staat inderdaad op youtube, alleen dat is niet onze hond, onze Catahoula is een vol broertje van Blue, dat wel.
- evh
- geregistreerd lid
Jaaa, ben zeker al op de site van catahoulaworld geweest, want een ontzettend mooi nest zeg!
Ah een broertje van... vandaar de vergissing
Aanhouder wint dus nogmaals proberen voor de foto's :

Net opgehaald en in de hotelkamer even uitrusten

een eerste keer aan de lijn is best moeilijk!

Nieuwe thuis

en meteen nieuwe vrienden
Ah een broertje van... vandaar de vergissing
Aanhouder wint dus nogmaals proberen voor de foto's :
Net opgehaald en in de hotelkamer even uitrusten
een eerste keer aan de lijn is best moeilijk!
Nieuwe thuis
en meteen nieuwe vrienden
- -Gaby-
- Zeer actief
Wat een mooie pup zeg! Bij welke fokker heb je hem vandaan? Wie weet is het een nieuwe bloedlijn in Nederland! En ga je met hem ook de hondensport in o.i.d.?
- kynos
- Actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard dog
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Hallo,
Mooie pup. Hoe oud is ie nu?
En ben ook zeer benieuwd naar de ouders en de bloedlijnen van de ouders..
Groetjes Danielle
Mooie pup. Hoe oud is ie nu?
En ben ook zeer benieuwd naar de ouders en de bloedlijnen van de ouders..
Groetjes Danielle
Fair Mate Catahoulas The Netherlands.
- KarinW
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Middenslag Poedel
Welkom hier
- evh
- geregistreerd lid
Hoi hoi,
Hij komt van een fokker uit Seneca, Illinois, deze fokt vanuit de visie dat catahoula's werkhonden zijn en kiest vandaaruit ouderparen (niet verbonden aan NALC of ACA). Zij werken zelf dagelijks met de catahoula's die zij hebben, waaronder veel jacht. Waarschijnlijk zal het gaan om een nieuwe bloedlijn in NL aangezien zij in eerste instantie al niet kon geloven dat wij helemaal vanuit Nederland kwamen om een pup van haar te kopen, temeer omdat de meeste van haar pups zelfs de staat niet uit gaan maar allemaal verkocht worden in Illinois. We weten wie de ouders zijn maar verdere gegevens wat betreft bloedlijn zijn bij ons niet bekend.
Groetjes,
Esther
PS: op de foto is hij 8 weken (nu inmiddels 10 wk en zeer gegroeid!) we zijn zeker van plan om met hem te gaan 'werken' en zien de leergierigheid daarvoor al sterk aanwezig.
Hij komt van een fokker uit Seneca, Illinois, deze fokt vanuit de visie dat catahoula's werkhonden zijn en kiest vandaaruit ouderparen (niet verbonden aan NALC of ACA). Zij werken zelf dagelijks met de catahoula's die zij hebben, waaronder veel jacht. Waarschijnlijk zal het gaan om een nieuwe bloedlijn in NL aangezien zij in eerste instantie al niet kon geloven dat wij helemaal vanuit Nederland kwamen om een pup van haar te kopen, temeer omdat de meeste van haar pups zelfs de staat niet uit gaan maar allemaal verkocht worden in Illinois. We weten wie de ouders zijn maar verdere gegevens wat betreft bloedlijn zijn bij ons niet bekend.
Groetjes,
Esther
PS: op de foto is hij 8 weken (nu inmiddels 10 wk en zeer gegroeid!) we zijn zeker van plan om met hem te gaan 'werken' en zien de leergierigheid daarvoor al sterk aanwezig.
- kynos
- Actief
- Mijn ras(sen): Louisiana Catahoula Leopard dog
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
evh schreef:Hoi hoi,
Groetjes,
Esther
Dus je weet eigenlijk niet eens of de ouders gezond verklaart zijn..wbt de heupen, merle gen, en of de pup BAER getest is? Half doof kan zeker bij honden met veel wit in het gezicht! HD komt ZEER veel voor bij dit ras, dus het zou jammer zijn als hij dus uit ouders komt die niet getest zijn en misschien slechte heupen hebben. In USA kijken niet alle fokkers naar de HD als ze maar kunnen werken..maar, waarom ziu je een hond willen die misschien ernstige HD heeft en de rest van zijn leven op pijnstillers moet en niet zo kan leven zoals het zou moeten?
Jammer dat je de namen en bloedlijnen van de ouders niet hebt of niet wil geven, dan had ik voor je uit kunnen zoeken waar ze vandaan komen en hoe de gezondheid bij zijn voorouders is..
Veel geluk gewenst.
Fair Mate Catahoulas The Netherlands.
- Isis
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kortharige collieteven Maggie en Kate
Wat een schoonheid,met z'n gespikkelde neusje! 
- evh
- geregistreerd lid
@Isis: ja lief hé 
@kynos: Omdat ik niet de gehele bloedlijn heb uitgezocht, wil niet zeggen dat ik niet op de hoogte ben of zijn ouders gezond zijn en HD getest. Daarbij ben ik op de hoogte van doofheid e.d. Deze fokker kijkt zeker wel naar de gezondheid van haar honden en hoezo zou ik een hond willen met ernstige HD? Dank voor je aanbod om de bloedlijn uit te zoeken, maar dat hoeft voor mij niet ook dank voor je gelukwensen.
Groetjes,
Esther
@kynos: Omdat ik niet de gehele bloedlijn heb uitgezocht, wil niet zeggen dat ik niet op de hoogte ben of zijn ouders gezond zijn en HD getest. Daarbij ben ik op de hoogte van doofheid e.d. Deze fokker kijkt zeker wel naar de gezondheid van haar honden en hoezo zou ik een hond willen met ernstige HD? Dank voor je aanbod om de bloedlijn uit te zoeken, maar dat hoeft voor mij niet ook dank voor je gelukwensen.
Groetjes,
Esther
- wendelaa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): maltezer x jack russel
Wat een prachtige hond zeg!
-
Lillith
- Zeer actief
- MJ
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Spam weggehaald. 
- evh
- geregistreerd lid
Ah spam net gemist zie ik
Ben zelf ook helemaal verliefd op 'm, kan de hele dag wel naar hem kijken
dus als trotse 'mama' nog 2 fotootjes
wie maakt mij wat?

sorry voor de in your face grootte van de foto's, ben niet heel technisch, dus al heel blij dat ik ze uberhaupt kan plaatsen
Ben zelf ook helemaal verliefd op 'm, kan de hele dag wel naar hem kijken
dus als trotse 'mama' nog 2 fotootjes
wie maakt mij wat?
sorry voor de in your face grootte van de foto's, ben niet heel technisch, dus al heel blij dat ik ze uberhaupt kan plaatsen
-
Lillith
- Zeer actief
Echt teMJ schreef:Spam weggehaald.
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Wat een mooie hond!! welkom hier!!
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

-
Lillith
- Zeer actief
TS natuurlijk welkom hier...leuke pup!
- -Gaby-
- Zeer actief
Hij wordt al mooi zeg!! Z'n neusje kleurt steeds donkerder.
Hoe is hij verder qua karakter? Misschien heb ik het gemist, maar ga je nog iets doen met hem qua werk? Mijn Catahoula is gek op mantrailing, ik heb zelf een beetje geoefend en me nu aangemeld voor een cursus mantrailing. Ben erg benieuwd!
- Magic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- evh
- geregistreerd lid
Hi Gaby,
Hij heeft echt een super lief karakter, heel speels en natuurlijk ondeugend, maar de goeigheid (
) straalt ervan af. Het is ook gewoon echt leuk om naar hem te kijken, want door z'n lompigheid is het net een clowntje
We waren zelf al thuis begonnen met de basiscommando's dus toen puppycursus begon was hij al een voorbeeldige leerling
. Mantrailing heb ik mij al enigzins in verdiept maar is voor ons nu nog even ver weg, eerst de basis cursussen doorlopen. Ben dus ook benieuwd wat jouw ervaringen gaan zijn.
Groetjes,
Esther
Hij heeft echt een super lief karakter, heel speels en natuurlijk ondeugend, maar de goeigheid (
We waren zelf al thuis begonnen met de basiscommando's dus toen puppycursus begon was hij al een voorbeeldige leerling
Groetjes,
Esther
- Tender
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Border Collie