Ik ben net nieuw hier, en wil me graag voorstellen.
Ik ben Noeki en woon in vlaams-brabant, ik ben geboren op 30september1993.
Momenteel werkloos, heb twee jaar leercontract gedaan als polyvalent administratief medewerkster.
Ik heb als hobby, paardrijden en fotografie. En ook nog naar de hondenschool gaan met mijn Golden.
3dagen geleden hebben we ons hondje moeten laten inslapen wegens darm en huidkanker. Onze Maltezer Gipsy, is 16jaar mogen worden...

Daarnaast heb ik ook nog een Golden Retriever teefje van 7 jaar jong. Beau, gefokt bij van de distelheide. En met een heel apart karakter, de ene dag blij de andere dag boos..

Gisteren zijn we dan gaan kijken naar een nieuwe hond. Eerst langs geweest bij een kennel, of wat je een kennel kon noemen... BROODFOK. 600puppies op elkaar geplakt, dat was absoluut een neen. Nadien thuis gekomen, weer gaan kijken op internet. En ik had een plekje gevonden bij mensen privé, al was dat 2km af van die kennel konden we opnieuw dezelfde richting uit gaan. Na een halfuurtje rijden, daar gekomen. En het was meteen gezellig! We kreegen een kopje koffie aangeboden. Mijn voorkeur ging eerst uit naar de mooiste puppy, maar mijn mama had er twijfels over. Omdat de mooiste puppy ook de hevigste was, en heel stoer deed tegen alles en iedereen. Nadien hebben we ze neergezet, en gekeken hoe ze reageerde. Ik zette mij op mijn hurkje en ik riep een pupje. De rustigste kwam als eerste, en dus hebben we gekozen voor Bibi! Cavlier King Charles, 8 maanden jong. Die we straks mogen gaan halen!

(Tweede van links)