Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mum is terug
Moderator: moderatorteam
-
mum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): een hondje
- Aantal honden: 1
Mum is terug
Baileybaasje ik heb spijt van mijn botte reacties, hopelijk aanvaard je mijn excuses, was idd buiten proporties, sorry!!
Ik ben dus weer terug, en mijn lieve Buddha is er ook nog steeds, hij is nu 14 maanden
ik heb veel geleerd in de afgelopen maanden en hoop van harte dat ik weer in de hondenforum familie op genomen wordt, en nee Buddha wordt zeker niet herplaatst, en mn vent heb ik ook nog hoor
Ik ben dus weer terug, en mijn lieve Buddha is er ook nog steeds, hij is nu 14 maanden
ik heb veel geleerd in de afgelopen maanden en hoop van harte dat ik weer in de hondenforum familie op genomen wordt, en nee Buddha wordt zeker niet herplaatst, en mn vent heb ik ook nog hoor
life is good
- BAILEYSBAASJE
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): F1b Goldendoodle
Re: Mum is terug
Ik moest eerlijk gezegd even nakijken wat en waar je iets gezegd had. Inderdaad ben je destijds echt veel te ver gegaan. Maar je hebt lef om terug te komen en fatsoen om je fouten te erkennen en je excuses aan te bieden, dat is meer dan wat de meeste mensen kunnen/zullen doen. Excuses aanvaard en met een schone lei beginnen. Nooooooit meer doen, okay?
Welkom terug.
Welkom terug.

-
mum
- Zeer actief
Nee zal het nooit meer doen het was afschuwelijk wat ik schreef.
Thnx gIrl, hoe is met Bailey?
Thnx gIrl, hoe is met Bailey?
life is good
- BAILEYSBAASJE
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): F1b Goldendoodle
Bailey is stronteigenwijs en in de "uitprobeer" fase. Maar van andere hondeneigenaren met ervaring vanaf pup hoor ik dat ze daarom helemaal normaal is, dus gaat het goed met haar.

-
mum
- Zeer actief
Hier ook, meneer kan niet meer los, hij is een keer aangevallen door een husky reu, en daar fixeert hij zich erg op, hij is drie weken geleden gecastreerd vanwege overal vieze groene duppels
life is good
- dagmar88
- Zeer actief
Wordt alleen stik benieuwd wat er nou gezegd is dat er zo door het stof gekropen moet worden met een vingertje na
- Rebble
- Zeer actief
Moet ik even olie op het vuur gooien voor jedagmar88 schreef:Ohhh, vrijdag avond topic potentie
![]()
Wordt alleen stik benieuwd wat er nou gezegd is dat er zo door het stof gekropen moet worden met een vingertje na![]()

- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
Hmmm ik weet ook van niks en dat gebeurd me niet vaak 
Welkom terug in ieder geval
Welkom terug in ieder geval

♥ Tessa ♥ 3-03-2008 - 10-11-2011 †
- dagmar88
- Zeer actief
Ja, doe eens een groene druppel op de gloeiende plaatRebble schreef:Moet ik even olie op het vuur gooien voor jedagmar88 schreef:Ohhh, vrijdag avond topic potentie
![]()
Wordt alleen stik benieuwd wat er nou gezegd is dat er zo door het stof gekropen moet worden met een vingertje na![]()
-
mum
- Zeer actief
It wasn't pretty en ik schaam mij diepdagmar88 schreef:Ohhh, vrijdag avond topic potentie
![]()
life is good
- Rebble
- Zeer actief
Nou, eerst dit plaatsen in het 'pitbull dood zwangerevrouw topic' en dan vervolgens je excuus aan gaan biedenmum schreef:Hehe, ben ik toch niet de enige die dit denktnana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
En de anderen ook het is wel een keer genoeg geweest met dat gezeik over vechthonden
En grote groene spetters zijn vervelend, had je dat al op een andere manier op proberen te lossen? Hoe oud is Buddha eigenlijk?

- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
- Aantal honden: 2
alvastmum schreef:Baileybaasje ik heb spijt van mijn botte reacties, hopelijk aanvaard je mijn excuses, was idd buiten proporties, sorry!!
En de groeten van de mannen 

-
mum
- Zeer actief
Ik heb wel steeds meegelezen en ik condoleer jou met Pluisje, hij was prachtigdagmar88 schreef:Ja, doe eens een groene druppel op de gloeiende plaatRebble schreef:Moet ik even olie op het vuur gooien voor jedagmar88 schreef:Ohhh, vrijdag avond topic potentie
![]()
I'm so sorry for your lost
life is good
- dagmar88
- Zeer actief
Kan me niet voorstellen dat dat het was, en had hem zelf ook al opgesnordRebble schreef:Nou, eerst dit plaatsen in het 'pitbull dood zwangerevrouw topic' en dan vervolgens je excuus aan gaan biedenmum schreef:Hehe, ben ik toch niet de enige die dit denktnana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
En de anderen ook het is wel een keer genoeg geweest met dat gezeik over vechthonden![]()
En grote groene spetters zijn vervelend, had je dat al op een andere manier op proberen te lossen? Hoe oud is Buddha eigenlijk?
- Diaantje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen
- dagmar88
- Zeer actief
Dankjewel, vind ik lief van jemum schreef: Ik heb wel steeds meegelezen en ik condoleer jou met Pluisje, hij was prachtig
I'm so sorry for your lost
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
-
S@ndr@
- Zeer actief
en we slijmen er op los
welkom terug( denk ik) 
-
mum
- Zeer actief
Ik ken nu de kracht van mijn hondje, en ja Baileybaasje houdt niet zo van vechtjoekels en dat kan ik mij goed voorstellen, en ik respecteer dat, ik houd ook niet van hondengevechten maar ik zal daarom nooit een specifiek ras in de ban doen en ik geloof dat Baileybaasje en ik weer samen door een deur kunnen
life is good
-
Lillith
- Zeer actief
- dagmar88
- Zeer actief
Ach joh, waarom zou je met iedereen door 1 deur moeten?mum schreef:Ik ken nu de kracht van mijn hondje, en ja Baileybaasje houdt niet zo van vechtjoekels en dat kan ik mij goed voorstellen, en ik respecteer dat, ik houd ook niet van hondengevechten maar ik zal daarom nooit een specifiek ras in de ban doen en ik geloof dat Baileybaasje en ik weer samen door een deur kunnen
- Rebble
- Zeer actief
dagmar88 schreef:Kan me niet voorstellen dat dat het was, en had hem zelf ook al opgesnordRebble schreef:Nou, eerst dit plaatsen in het 'pitbull dood zwangerevrouw topic' en dan vervolgens je excuus aan gaan biedenmum schreef:Hehe, ben ik toch niet de enige die dit denktnana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
En de anderen ook het is wel een keer genoeg geweest met dat gezeik over vechthonden![]()
Neuh, dat zal 'm ongetwijfeld niet geweest zijn. Maar ik vind het typisch dat je eerst nog even quote dat baileybaasje schijnheilig is en over vechthonden jankt, je even meldt dat je het daar mee eens bent en een half uur later je excuus over iets gaat aanbieden wat volgens mij in datzelfde topic heeft plaatsgevonden

- dagmar88
- Zeer actief
Rebble schreef: Neuh, dat zal 'm ongetwijfeld niet geweest zijn. Maar ik vind het typisch dat je eerst nog even quote dat baileybaasje schijnheilig is en over vechthonden jankt, je even meldt dat je het daar mee eens bent en een half uur later je excuus over iets gaat aanbieden wat volgens mij in datzelfde topic heeft plaatsgevonden
Ooooh, dat was een nieuwe
Kom op dan, niet zo zeuren en gewoon verder gaan.
-
mum
- Zeer actief
En nee ik slijm niks maar heb wel enig gevoel, ben hier maanden onder een andere naam geweestS@ndr@ schreef:en we slijmen er op loswelkom terug( denk ik)
life is good
-
mum
- Zeer actief
Wil je dat ik op mijn oude manier reageer of op mijn tegenwoordige?????.Rebble schreef:Nou, eerst dit plaatsen in het 'pitbull dood zwangerevrouw topic' en dan vervolgens je excuus aan gaan biedenmum schreef:Hehe, ben ik toch niet de enige die dit denktnana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.
life is good
- dagmar88
- Zeer actief
Nou wordt het steeds mooier.mum schreef:En nee ik slijm niks maar heb wel enig gevoel, ben hier maanden onder een andere naam geweestS@ndr@ schreef:en we slijmen er op loswelkom terug( denk ik)
-
mum
- Zeer actief
En niet om het een of het ander, dat is wel mijn mening, ook al heb ik een hekel aan chi's, ik zal niet snel een topic openen daarover, ik houd van alle soortendagmar88 schreef:Rebble schreef: Neuh, dat zal 'm ongetwijfeld niet geweest zijn. Maar ik vind het typisch dat je eerst nog even quote dat baileybaasje schijnheilig is en over vechthonden jankt, je even meldt dat je het daar mee eens bent en een half uur later je excuus over iets gaat aanbieden wat volgens mij in datzelfde topic heeft plaatsgevonden
Ooooh, dat was een nieuwe![]()
Kom op dan, niet zo zeuren en gewoon verder gaan.
life is good
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
dad?dagmar88 schreef:Nou wordt het steeds mooier.mum schreef:En nee ik slijm niks maar heb wel enig gevoel, ben hier maanden onder een andere naam geweestS@ndr@ schreef:en we slijmen er op loswelkom terug( denk ik)
![]()
Wie was jij?
RIP Cena
- Rebble
- Zeer actief
Nou, het is de bedoeling dat het een vrijdagavondtopic wordt, dat heb ik zo'n beetje aan Dagmar beloofd dus doe maar op je oude maniermum schreef:Wil je dat ik op mijn oude manier reageer of op mijn tegenwoordige?????.Rebble schreef:Nou, eerst dit plaatsen in het 'pitbull dood zwangerevrouw topic' en dan vervolgens je excuus aan gaan biedenmum schreef:Hehe, ben ik toch niet de enige die dit denktnana schreef:Baileybaasje je moet niet zo schijnheilig doen je doet niets liever dan janken over vechthonden.

-
mum
- Zeer actief