Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
boomroosvis
- nieuw lid
voorstellen
Hoihoi,
Ik ben me aan het oriënteren op een hond, en welk hondenras bij me past. Ik lees al eventjes mee op het forum, maar wilde me nu echt aanmelden.
Groet
Ik ben me aan het oriënteren op een hond, en welk hondenras bij me past. Ik lees al eventjes mee op het forum, maar wilde me nu echt aanmelden.
Groet
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Re: voorstellen
Welkom!
welke richting gaat je voorkeur uit?
welke richting gaat je voorkeur uit?
-
boomroosvis
- nieuw lid
Nou ik heb wel een eisenlijstje, haha! Ik ben aan het zoeken naar rassen die hierbij passen:
- Wat kleinere hond
- Ik heb zelf geen andere huisdieren of kinderen, maar er komen wel kinderen op bezoek en we gaan ook regelmatig naar gezinnen met kinderen, honden en katten. We willen de hond dan graag meenemen.
- Sociaal: ik vind het leuk als een hond enthousiast naar mij is. Naar vreemden mag hij rustig zijn, niet bang of grommen.
- Moet soms alleen kunnen zijn voor wat langere tijd (ivm werk, niet alle dagen)
- Liever niet te waaks; tussenwoning dus buren zullen een rustige hond meer op prijs stellen en voor mij is waaksheid niet nodig
- Niet enorm veel beweging nodig; dagelijkse wandelingen wel, maar niet uuuurenlang. Meelopen naast de fiets zou leuk zijn, hoeft niet.
- Krulhaar vind ik vaak niet mooi en van die kleine hondjes die op bolletjes wol lijken ben ik ook geen fan.
- Wat kleinere hond
- Ik heb zelf geen andere huisdieren of kinderen, maar er komen wel kinderen op bezoek en we gaan ook regelmatig naar gezinnen met kinderen, honden en katten. We willen de hond dan graag meenemen.
- Sociaal: ik vind het leuk als een hond enthousiast naar mij is. Naar vreemden mag hij rustig zijn, niet bang of grommen.
- Moet soms alleen kunnen zijn voor wat langere tijd (ivm werk, niet alle dagen)
- Liever niet te waaks; tussenwoning dus buren zullen een rustige hond meer op prijs stellen en voor mij is waaksheid niet nodig
- Niet enorm veel beweging nodig; dagelijkse wandelingen wel, maar niet uuuurenlang. Meelopen naast de fiets zou leuk zijn, hoeft niet.
- Krulhaar vind ik vaak niet mooi en van die kleine hondjes die op bolletjes wol lijken ben ik ook geen fan.
- Yai
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden Retriever X Mechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Echo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Toy Poedel
-
boomroosvis
- nieuw lid
Italiaans windhondje: leuk! Maar ben bang dat jonge kindjes hem zullen breken! Ziet er zo fragiel uit..
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Welkom hier 
- [A]nneloes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian shepherd
- Contacteer: