Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Spottekop en Lasko

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
spottekop
nieuw lid
Mijn ras(sen): Spot een Bouvier X ierse wolfshond
Lasko een Duitse Herder
Aantal honden: 2

Spottekop en Lasko

Ongelezen bericht door spottekop »

Hoi allemaal

Ik was al een keer eerder op het forum 2 jaar geleden, maar door omstandigheden helaas niets meer kunnen doen hier. Sheila (de jack russel wat we hadden) hebben we helaas niet meer omdat de buren te boos waren door het blaffen, van alles geprobeerd en niets werkte, dus is ze bij mensen geplaatst die in een vrijstaand huis wonen en daar is ze nog gelukkig. vaak nog opgezocht (was een van mn voorwaarde).

Nu hebben we vandaag een Duitse herder pup gekregen van 6 maanden oud Lasko genaamd, heel lief en gaat geweldig met spot net hebben ze flink gespeeld buiten haha.
Ik heb ook al een foto van ze samen :

Afbeelding

Het is echt een heel lieve herder, zitten en liggen gaat al volgen nog niet zo erg maar ook dat komt wel. Hebben hem net een paar uur dus ja. haha.

Groetjes Andreas en Linda en pootjes van Spot en Lasko
Groetjes Linda en Andreas
pootjes van Spottekop en Lasko
pootjes van Pluisje en Spike (de katjes)
Blublub van Kwik en Kwak de schildpadden
nelleke
Zeer actief
Mijn ras(sen): langhaar duitse herder en een kater
Aantal honden: 1

Re: Spottekop en Lasko

Ongelezen bericht door nelleke »

Welkom! Wat een leuke honden heb je. :cheer: Mooie koppies hoor. Veel plezier met ze.
Afbeelding
Neeltje
Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Welkom!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst, hopen dat hij z'n klep houdt! Gedoe met de buren is echt heel vervelend, maar gelukkig hebben jullie de JR goed kunnen herplaatsen. Wat zal dat moeilijk geweest zijn..

Spot is trouwens echt heel erg leuk, zeg! :I:
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
spottekop
nieuw lid
Lasko een Duitse Herder

hoi hoi

Ja Spot is al een oudje maar blijft hartstikke lief, luisterd ook heel goed. Lasko begint met luisteren maar ja heeft ook al veel meegemaakt en ik kom steeds meer erachter wat hij allemaal heeft meegemaakt.
En binnen kort gaan we verhuizen naar een huis met een grote tuin dus dan kunnen ze zich uitleven daar haha.

Ik heb nu eindelijk ook de papieren van Lasko gekregen dus heb nu alles erop en eraan. Volgende week gaat hij een keer mee naar de puppy cursus zijn mensen die zelf ook veel met duitse herders bezig zijn dus dat is altijd wel goed. Die weten wel hoe je het beste alles kan doen.
Spot heb ik zelf getraint en ja dat is vingers knippen en hij luisterd maar omdat lasko een moeilijke tijd heeft gehad en daardoor niet echt luisterd ga ik toch een cursus doen en wil dan ook uiteindelijk verder gaan daarmee. Maar eerst deze week langs de DA even laten nakijken en kennelhoest want anders mag hij niet op cursus.

Dus volgende week weer een update hoe het gaat allemaal op de cursus. Eens kijken want andere honden begint hij meteen te blaffen haha. en ff weer fotos maken van de cursus haha.
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Hoi, welkom hier :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
spottekop
nieuw lid
Lasko een Duitse Herder

Nou vandaag bij de DA geweest met Lasko, inentingen in orde gemaakt en kennelhoest dus zondag lekker naar de cursus. Ging best goed bij de DA hij heeft alleen geblaft als er nieuwe honden binnen kwamen en was vaak als eerste weer rustig dus dat is een goed teken. Meteen met andere honden weer kennis gemaakt haha.
En nu op naar zondag, lekker die cursus en daarna verjaardag van mn manneke. Dus dan is Lasko ook rustig.

verdere update volgen later;)
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”