Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

opnieuw voorstellen

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
ciel
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 2

opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door ciel »

Hallo allemaal,

Ik had het gisteren niet helemaal goed begrepen geloof ik. Ik ging meteen van voorstellen naar vermissing maar ik was gisteren erg onrustig naar aanleiding van het telefoontje over mijn teckel sefke.
ik zal me eerst goed voorstellen. Ik ben Cecile en heb een praktijk voor Haptotherapie en haptonomische begeleiding. daarnaast maak ik sieraden met name oorbellen. Waar ik heel veel plezier aan beleef zijn mijn teckels Pip en Sefke.

Ik heb in november 206 samen met mijn ex deze twee super teckels gekocht. Nadat we uit elkaar zijn gegaan zijn ze bij mij gebleven en ik heb sindsdien best wel wat meegemaakt met ze. Ik ben in ieder geval dol op de beestjes maar zoals jullie al eerder lazen is er eentje vermist sinds 25 oktober.

Ik had nog nooit eerder gehoord van dit forum. Ik ben blij dat ik jullie gevonden heb. Jullie leven zo met elkaar mee als er iets is met iemands hond. Mooi om te lezen en ook de fotos te zien van zoveel verschillende honden.

Tot snel!Afbeelding

Ik zal de vermissing van Sefke plaatsen op het gedeelte wat daarvoor is bestemd.
Laura & Leroy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier
Aantal honden: 1

Re: opnieuw voorstellen

Ongelezen bericht door Laura & Leroy »

Wat vreselijk voor je dat je je hondje kwijt bent, ik hoop dat je hem snel weer vindt.
En dat is logisch hoor, dat je eerst even kwijt moest waar je in eerste instantie voor komt! Leuk dat je je alsnog even voorstelt.

Welkom!
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”