Graag wil ook ik me even voorstellen.
Ik ben Angela, 32 jaar, getrouwd en moeder van 3 vrolijke kids (5, 8 en 10 jaar). Sinds 2 weken ook trots baasje van onze Husky Rocco (reutje).
Hij is nu 8 weken en 2 dagen en doet het hartstikke goed! Hij is lief, speels en heel vriendelijk.
Hij luistert al heel erg goed en kent al verschillende commando's. Hij is voor 95% zindelijk, af en toe nog een ongelukje in huis en als ik een paar uurtjes ben gaan werken ook nog een enkele keer in zijn bench.
Hoewel ik me betreffende de bench op het ergste had voorbereid (ruzies met de buren?) kwam onze buurvrouw er pas in de afgelopen dagen achter dat Rocco er al was, ze had hem totaal niet gehoord! (super trots!) Ik werk in de ochtend enkele dagen zo'n 4 tot 5 uurtjes, rest van de dag ben ik thuis en mocht ik eens avonddienst hebben dan is mijn man altijd thuis. 's Morgens is Rocco meestal wel tot een uur of 10 nog K.O. en rond 12 ben ik meestal alweer thuis.
Lijkt me leuk om samen met jullie te kunnen kletsen en van jullie te leren, zit vol met een hele hoop vragen, maar dat komt vanzelf wel, eerst maar eens een beetje lezen, wie weet worden zo mijn vragen al beantwoord
Groetjes Angela en een poot van Rocco.

net een echte vind je niet? haha