Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

even een vraagje

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
liza2011
Actief
Mijn ras(sen): newfoundlander
Aantal honden: 1

even een vraagje

Ongelezen bericht door liza2011 »

hallo ik heb even een vraagje we hebben sinds vorige week een pup (newfoundlander) een teefje.
nu gaat ze sinds twee a drie dagen ineens in de keuken liggen (wat tevens haar slaap plek is,haar kussen liggt daar dus en haar speeltjes gedeeltelijk).
kan dat zijn dat ze zoiets heeft van laat me ff met rust,of is dat een manier van aandacht vragen of kan het zijn dat ze iets onder de leden heeft terwijl ze wel eet en drinkt.

ik maak me een beetje zorgen is dat terecht of ben ik te bezorgt,tis namelijk mijn eerste hond. :scratch: :denken:
Afbeelding
empyree
Zeer actief
Mijn ras(sen): Newfoundlander/Grand Basset Griffon Vendéen/Lagotto Romagnolo
Aantal honden: 5
Contacteer:

Re: even een vraagje

Ongelezen bericht door empyree »

Geen zorgen, dat is volgens mij newfoundlandergedrag want onze pupkopers 'klaagden' daar ook vaak over !
Ik kreeg dan een telefoontje waarbij men dat zich beklaagde over het feit dat ze voor een hoop geld een pup kochten die zich niet liet zien en zich afzonderde in de tuin of bijkeuken ;-)

Meestal heeft het te maken met het feit dat een newf het gauw warm heeft en dus een koeler plekje op zoekt dus geen reden om ongerust te zijn.

Geniet van je pupje !!!!
Sandra
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”