Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
we zijn op zoek naar een bench voor in de auto, eerst had ik er 1 bij de neckerman vandaan, maar deze glijd alle kanten op en vind ik zelf geen prettig ding.
Nu zag ik deze:
maar zou deze maat 57Lx67Bx50H geschikt blijven voor Lady?
Je kunt de bench toch op een stuk vloerbedekking of antislipmat zetten en dan met bijvoorbeel een spin vastzetten in de auto. Dat doen wij ook want met alle bochten en heuvels hier blijft een bench anders ook niet echt op zijn plek. Ik zet de bench(es) vast met een spin aan de hoofdsteun van de stoel ervoor en aan de ogen die op de vloer van de auto zitten.
Ik heb een tralie-kennel voor mijn hondjes in de auto, die heb ik gewoon met een spin aan de voorstoelen vastzitten en met kleine spanbanden aan de achterkant (heeft mn vader gedaan, geen idee hoe dat precies zit).
Ook mooie autokennels trouwens: http://www.koopgoedkoop.nl/dieren/honde ... bench.html