Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Wat ik niet snap.. Als Ollie z'n voeten dusdanig vies zijn dat ik ze zou moeten schoonmaken omdat ie (het zál toch niet) mijn huis anders vies zou maken.. Dan is de rést van z'n lijf minstens net zo smerig :') wat heb ik er dan aan dat ik alléén z'n voeten was
Tara schreef:Nou, als ik zie hoe hier iedere ochtend opnieuw (ondanks afdrogen) zwarte hondenpoten op mijn kleed zitten, dan vraag ik me toch wel eens af of zo'n pawplunger niet makkelijk zou zijn.
Maar ik koop er geen, want het heeft mij een iets te hoog tellsellgehalte.
Dan maar liever zwarte poten op het kleed.
daar voor zetten we bij m'n schoonmoeder een colafles met water en handdoek bij de voordeur.
Volgens mij rennen ze snel weg zodra ze me met zoiets zien aankomen. Ik dacht ook, ha handig want meneer en mevrouw zijn bang voor water. Maar ik krijg die poten er niet in zonder herrie, dat weet ik zeker, dus geen optie hier.
Ik ken iemand die het heeft gekocht die heeft het twee keer gebruikt. Er kwamen echt enorme klitten aan de poten van de hond en het was een heel geworstel om de poot erin te krijgen. Hond vond het niet zo leuk
Wat is er mis met een afwasbak, kun je zelfs meerdere poten tegelijk in zetten.
Dat zou ik dus nooit kopen, lijkt me vreselijk onhandig.
Bumba kan ook weleens smerige poten hebben, dan het bad in om alleen even de pootjes af te spoelen en klaar!
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
Gewoon een andere naam er op en je hebt de dickplunger voor mannen met een smegma geval. In verschillende maten verkrijdbaar.
Of gewoonm omdat die borsteltjes zo lekker zijn.
bouvierpoedel schreef:Gewoon een andere naam er op en je hebt de dickplunger voor mannen met een smegma geval. In verschillende maten verkrijdbaar.
Of gewoonm omdat die borsteltjes zo lekker zijn.
Oke nu weet ik gelijk wat ik voor jouw verjaardag moet kopen
Liefde begint met een glimlach, Groeit met een kus, Maar eindigt met een traan.
ow mijn honden zouden volgens mij panisch worden.. sam zou nog heel bang kijken en denken: oke vrouwtje doet het dus zal wel oké zijn.. bibberdebibber. lola wordt gek.
Heel handig apparaat voor een hond met een dubbele Hubertusklauw. Not dus! Ik pak wel een teiltje water en spoel op die manier zijn pootjes schoon. Makkelijker en wel zo veilig.
lieke schreef:Ik bind vuilniszakken om hun poten vóór ik met ze naar buiten ga. Worden ze ook niet vies.
Ik leg een droogloop mat neer en die werkt als een tierelier. Ik heb dat ding ooit een keer op de Huishoudbeurs gekocht. Zodra het regent leg ik in de gang die (dus niet die van Blokker!) mat op de grond, en laat Barça uit. Bij thuiskomst krijgt hij zijn badjas aan en hij staat ondertussen op die droogloop mat. Zodra die badjas is aangetrokken, zit het meeste vocht/vuil in die droogloop mat. Zo nodig: snel een handdoek over zijn pootjes en klaar.
Mat en badjas is al weer droog voor de volgende uitlaatronde.
lieke schreef:Ik bind vuilniszakken om hun poten vóór ik met ze naar buiten ga. Worden ze ook niet vies.
Ik leg een droogloop mat neer en die werkt als een tierelier. Ik heb dat ding ooit een keer op de Huishoudbeurs gekocht. Zodra het regent leg ik in de gang die (dus niet die van Blokker!) mat op de grond, en laat Barça uit. Bij thuiskomst krijgt hij zijn badjas aan en hij staat ondertussen op die droogloop mat. Zodra die badjas is aangetrokken, zit het meeste vocht/vuil in die droogloop mat. Zo nodig: snel een handdoek over zijn pootjes en klaar.
Mat en badjas is al weer droog voor de volgende uitlaatronde.
Maakte maar een geintje, hoor.
Ik heb voor Lyndie en Kyra hele leuke hurtta-regenjasjes die hun helemaal droog houden op de kop en een de poten na. En eerlijk gezegd neem ik niet eens de moeit om poten af te drogen want ik heb ook een droogloopmat en ik hou de haren onder hun pootjes kortgeknipt.
Die regenjasjes zijn echt een uitkomst: geen drijfnatte modderige vloeren meer, geen condens meer op de ramen en (fijn voor hen) geen urenlange natte vacht meer ondanks droogwrijven met 2 badhanddoeken.