En ja dit is dus DE Nick
Nou Nick, kom maar op nu!
Moderator: moderatorteam

Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeitePtje schreef:Dat worden dan hééééééél veel puntjes![]()
Van harte welkom Nick op dit forum en vertel eens wat over jou want we weten niks over je
Suzanne123 schreef:Ptje schreef:Dat worden dan hééééééél veel puntjes![]()
Van harte welkom Nick op dit forum en vertel eens wat over jou want we weten niks over je![]()
Welkom knul!
Suzanne

Ik gok zomaar dat Lieke zich daar niet zo druk om maakt. Ze heeft nooit naar over hem geschreven. Alleen maar dat ze wanhopig van hem werdSuzanne123 schreef:Verhalen altijd welkom maar weet wel dat hij nu kan meelezen
Suzanne
Dat is wel iets wat forumwaardig is hè?lieke schreef:Suzanne123 schreef:Ptje schreef:Dat worden dan hééééééél veel puntjes![]()
Van harte welkom Nick op dit forum en vertel eens wat over jou want we weten niks over je![]()
Welkom knul!
Suzanne
Zal ik nog even iets vertellen over verdwenen make-up (wenkbrauwpotlood, mascara en lippenstift?)

Nick123 schreef:hee hee heedie make up had ik gebruikt voor mijn huiswerk omdat mijn potloden en pennen opeens weg waren
![]()
dus gebruik ik oogpotlood maar.
laterzzzz

Nick123 schreef:haha bedankt zitten jullie vaak op het forum?
Dat zou wel heel apart zijn, want ik heb geen kinderen.Machie schreef:Ik dacht hee.. Zoon van Suzanne123?

Inderdaad, toevallig zat ik hier nèt rond te kijkenKit schreef:Nou nee, helemaal nooit![]()

Ben je nu de hele berichtengeschiedenis van je moeder aan het doorlezenNick123 schreef:okee , ik word nog net geen dom blondje genoemd maarjaa
Hahaha!Nick123 schreef:ìk zou het een eer vinden om jullie te ontmoeten

Haha ja... Of ik zie er heel erg jong uit, of ze schatten jou een stuk ouderNick123 schreef:net deden Lisette en ik een avondronden met de honden (Lyndie,Kyra,Bonnie,Balou,Bumba en Dicha) en opeens liepen Bumba,Baloe en Dicha een open tuin in en ze wilden niet komen. Toen vroeg Lisette aan 3mannen met een biertje in de hand en toen vroegen ze aan Ons zijn jullie honden uitlaatservice waarop ik antwoorde: nee haha en toen vroeg een andere man : zijn jullie een stelletje