Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
als het goed is moet ik het hier plaatsen.
Echt een koopje en voor wie nog zoiets zoekt..
Actie vanaf morgen geldig bij de kruidvat
voor 3,99 van fleece 130x170 camel of zwart.
Altijd handig die ga ik halen.
Laatst gewijzigd door melaniex op 25 jun 2012 13:56, 2 keer totaal gewijzigd.
echt? bij action heb je er 1 voor 8,95 nu ofzo
zo een hele dikke voor in een mand.
Deze van kruidvat lijkt me gewoon een dunne
maar zoveel geld is het niet. En bij ikea komt
ik echt nooit haha!
Ja, maar die is gewoon saai lichtblauw.
Bij de action kosten gewone fleecedekens 5,95 en de fleecedekens met hondenpootjes zijn 80cm bij 80cm.
Dat is wel erg klein. Ik heb deze toen gebruikt in het kraambed van de poes, erg fijn ding!
Ik dacht eerst ook goedkoop uit te zijn met die hondenpootdekentjes van de kruidvat. Maar nu heb ik laatst een bult van die "saaie" blauwe gehaald bij de Ikea. Zal die honden een worst zijn wat voor kleur het is. En op blauw zie je de zwartjes ook beter dan op donkere dekens . Plus nog een keer dat onze kleine Tilly het een heerlijke hobby vind om op dekens te kauwen en kapot te maken vind ik die dekens van Ikea meer dan goed voor haar.
Babs en Joe liggen wel op duurdere, dikkere fleecedekens. Maar die zijn heel voorzichtig en de prins en prinses van het huis
dogo4ever schreef:Ik dacht eerst ook goedkoop uit te zijn met die hondenpootdekentjes van de kruidvat. Maar nu heb ik laatst een bult van die "saaie" blauwe gehaald bij de Ikea. Zal die honden een worst zijn wat voor kleur het is. En op blauw zie je de zwartjes ook beter dan op donkere dekens . Plus nog een keer dat onze kleine Tilly het een heerlijke hobby vind om op dekens te kauwen en kapot te maken vind ik die dekens van Ikea meer dan goed voor haar.
Babs en Joe liggen wel op duurdere, dikkere fleecedekens. Maar die zijn heel voorzichtig en de prins en prinses van het huis
Die rode van de IKEA van 1.99 zijn best dik trouwens.
dogo4ever schreef:Ik dacht eerst ook goedkoop uit te zijn met die hondenpootdekentjes van de kruidvat. Maar nu heb ik laatst een bult van die "saaie" blauwe gehaald bij de Ikea. Zal die honden een worst zijn wat voor kleur het is. En op blauw zie je de zwartjes ook beter dan op donkere dekens . Plus nog een keer dat onze kleine Tilly het een heerlijke hobby vind om op dekens te kauwen en kapot te maken vind ik die dekens van Ikea meer dan goed voor haar.
Die ga ik onthouden voor mijn prins en prinsesje. Dank je wel
action eliza.
een lekker fluffie mensen hoofdkussen voor 5.95. die doe je in een mandje met een dekentje erover en je hebt heeel gelukkig hondjes.
áls het mis gaat dan gaat het ook goed mis maar dan hebben ze wel genoten:
Dat houdt het niet bij Prins Joe. Hij graaft en graaft van de ene kant naar de andere kant. Steuntje hier, steuntje daar, dekentje naar links en weer naar rechts. Hij heeft al een mensenkussen kapot gemaakt toen dat op de bank lag en hij zijn holletje er op aan het maken was.
De prinsen behandeling heeft een grens Dus hij moet het doen met een hoop fleecedekens.
Ooohhhwwww wat erg!!! Die Ikeakleden op die afbeelding ( die rode) heb ik bij de kringloopwinkel gekocht, 3 euro!!! Terwijl ze nieuw dus gewoon nog minder kosten!!!
dogo4ever schreef:Zal die honden een worst zijn wat voor kleur het is.
Maar mij wel. honden en toebehoren moeten wél in het interieur passen
De Patters kleuren wel lekker bij de bank. Zwarte bank zwarte honden.
Alleen de Staffies niet alhoewel ze wel weer lekker kleuren bij de bruine vloer. En de Dogo bij de muren. Witte hond, witte muren. Zonder dat ik het weet toch gewoon goed gedaan
action eliza.
een lekker fluffie mensen hoofdkussen voor 5.95. die doe je in een mandje met een dekentje erover en je hebt heeel gelukkig hondjes.
áls het mis gaat dan gaat het ook goed mis maar dan hebben ze wel genoten:
hoe herkenbaar... ik had ooit het geweldige idee om Xantos die ik toen nog had 2 lekkere dikke kussens (die je op bed hebt om te slapen) in zijn nachthok te leggen, lekker warm en zacht was mijn redenering.... toen ik de volgende ochtend beneden kwam dacht ik dat er per ongeluk een vogel in de kennel gekomen was, hij zat zelf onder de veren en met hem de hele kennel (letterlijk!), hij stond gewoon in een laag veren... dat waren dus de kussens en mijn geweldige idee
massam schreef:sam ook, ze staken uit zijn vacht, hongen aan zijn bek en zaten op zijn kop.
en hij keek met een blik van: vrouwtje! hou dit nu zo gekomen is? ik heb gééén idee! doe jij snel weer maken nou?
ja bij Xantos ook... staken overal uit... en hij keek echt zo van: ik was het niet hoor... ik weet van niks.. dat is net zomaar ineens over mee heen gevallen
massam schreef:sam ook, ze staken uit zijn vacht, hongen aan zijn bek en zaten op zijn kop.
en hij keek met een blik van: vrouwtje! hou dit nu zo gekomen is? ik heb gééén idee! doe jij snel weer maken nou?
ja bij Xantos ook... staken overal uit... en hij keek echt zo van: ik was het niet hoor... ik weet van niks.. dat is net zomaar ineens over mee heen gevallen
Ik gebruik van alles en nog wat, alhoewel ik het wel handig vind om verschil in de dekens van de hondenmand te zien en de dekens die ik op de bank heb, dus dan doen die pootjes het wel Ze zijn overigens ook dikkers dan de ikea fleecedekens en afgewerkt. Bij Ikea zitten er van die mooie open haakjes aan.. heel uitnodigend voor Kay als jonge hond om even zijn tanden achter te haken, maar inmiddels zijn die streken gelukkig wel voorbij.