Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Mijn hond, dit had ik niet verwacht... Update
Moderator: moderatorteam
-
Murphy
- Zeer actief
Mijn hond, dit had ik niet verwacht... Update
Ongeveer een half jaar geleden heeft mijn ex-man onze hond naar het asiel gebracht om een nieuwe baas te vinden. Dit omdat wij door verschillende oorzaken de hond niet meer konden geven wat hij nodig had.
Ja, er zijn andere manieren om een nieuw tehuis te vinden voor je hond, betere ook, ongetwijfeld. Maar praktisch gezien was dat niet uitvoerbaar voor ons. Door die omstandigheden was er haast bij, en bovendien had ik zelf maar beperkte mogelijkheden omdat de hond bij mijn ex verbleef. Zelf kon ik ivm gezondheidsproblemen niet voor de hond zorgen. Marktplaats vonden we geen optie, omdat als we hem zo zouden herplaatsen we geen idee zouden hebben wat er verder met hem zou gebeuren. Zeker als je daar een hond gratis aanbiedt moet je maar afwachten wie er op af komt.
Aldus, in overleg naar het asiel, naar we dachten de minst slechte optie, hopende op een lieve goede en liefst betere baas.
De hond is 2x verplaatst, ik heb gebeld waarom en hij bleek zelf uit de kooi te kunnen komen. Hij kwam terecht in Almelo.
Nu ben ik daar wel eens geweest, we hebben daar in het verleden zelf een poes vandaan gehaald, en ik wist dat dat een asiel is waar ze echt heel erg hun best doen voor honden. Ook het verhaaltje wat ik over hem las gaf me een goed gevoel. Gebeld, ook het gesprek was ik blij mee. Mensen die mijn hond leken te begrijpen, dat geeft toch meer vertrouwen op een goede afloop.
Hij werd geplaatst, en helaas, kwam terug.
Elke dag heb ik verschillende keren gekeken of hij al een baas kreeg, bellen durfde ik niet goed. Ik kon de hond er ook niet mee helpen. Ik zag aan de omschrijvingen dat ze echt alles probeerden te doen voor hem wat ze konden. Maanden gingen voorbij en ik las dat het niet goed ging met hem daar. Hij is een gevoelige hond en kan slecht tegen zo'n omgeving. Maar er iets aan doen lag niet in mijn macht.
Enkele weken terug zag ik hier ineens zijn foto's opduiken in een topic van iemand die foto's van pups had gemaakt in dat asiel. Stiekem hoopte ik dat iemand heel erg verliefd zou worden op die foto's en belangstelling voor hem zou krijgen.
En toen, vorige week, zag ik ineens staan: Ik heb een baas. Het liefst wilde ik bellen, direct, hoe en wat, maar ik durfde niet, te bang om te gaan huilen. Ik durfde niet eens meer op de site te kijken, maar heb steeds zo enorm gehoopt en geduimd...
Vanochtend keek ik weer, zo enorm hopend dat alles goed ging.
Mijn hond is in het zuiden van het land aan een boom geknoopt teruggevonden door mensen. Binnen enkele uren nadat ze hem hadden meegenomen. Het verhaal staat uitgebreid op de site van het asiel.
Ik ben zo enorm verdrietig. Het is zo'n verschrikkelijk lieve hond. Hij heeft zijn gebruiksaanwijzing, maar voor iemand met enige ervaring met herders, is het gewoon een schat.
Ik weet dat wij niet de beste keuzes hebben gemaakt maar allemachtig, dat mijn hond hier zo enorm de dupe van moet worden...
http://www.dierenopvangnoordbroek.diere ... onzemurphy
Ja, er zijn andere manieren om een nieuw tehuis te vinden voor je hond, betere ook, ongetwijfeld. Maar praktisch gezien was dat niet uitvoerbaar voor ons. Door die omstandigheden was er haast bij, en bovendien had ik zelf maar beperkte mogelijkheden omdat de hond bij mijn ex verbleef. Zelf kon ik ivm gezondheidsproblemen niet voor de hond zorgen. Marktplaats vonden we geen optie, omdat als we hem zo zouden herplaatsen we geen idee zouden hebben wat er verder met hem zou gebeuren. Zeker als je daar een hond gratis aanbiedt moet je maar afwachten wie er op af komt.
Aldus, in overleg naar het asiel, naar we dachten de minst slechte optie, hopende op een lieve goede en liefst betere baas.
De hond is 2x verplaatst, ik heb gebeld waarom en hij bleek zelf uit de kooi te kunnen komen. Hij kwam terecht in Almelo.
Nu ben ik daar wel eens geweest, we hebben daar in het verleden zelf een poes vandaan gehaald, en ik wist dat dat een asiel is waar ze echt heel erg hun best doen voor honden. Ook het verhaaltje wat ik over hem las gaf me een goed gevoel. Gebeld, ook het gesprek was ik blij mee. Mensen die mijn hond leken te begrijpen, dat geeft toch meer vertrouwen op een goede afloop.
Hij werd geplaatst, en helaas, kwam terug.
Elke dag heb ik verschillende keren gekeken of hij al een baas kreeg, bellen durfde ik niet goed. Ik kon de hond er ook niet mee helpen. Ik zag aan de omschrijvingen dat ze echt alles probeerden te doen voor hem wat ze konden. Maanden gingen voorbij en ik las dat het niet goed ging met hem daar. Hij is een gevoelige hond en kan slecht tegen zo'n omgeving. Maar er iets aan doen lag niet in mijn macht.
Enkele weken terug zag ik hier ineens zijn foto's opduiken in een topic van iemand die foto's van pups had gemaakt in dat asiel. Stiekem hoopte ik dat iemand heel erg verliefd zou worden op die foto's en belangstelling voor hem zou krijgen.
En toen, vorige week, zag ik ineens staan: Ik heb een baas. Het liefst wilde ik bellen, direct, hoe en wat, maar ik durfde niet, te bang om te gaan huilen. Ik durfde niet eens meer op de site te kijken, maar heb steeds zo enorm gehoopt en geduimd...
Vanochtend keek ik weer, zo enorm hopend dat alles goed ging.
Mijn hond is in het zuiden van het land aan een boom geknoopt teruggevonden door mensen. Binnen enkele uren nadat ze hem hadden meegenomen. Het verhaal staat uitgebreid op de site van het asiel.
Ik ben zo enorm verdrietig. Het is zo'n verschrikkelijk lieve hond. Hij heeft zijn gebruiksaanwijzing, maar voor iemand met enige ervaring met herders, is het gewoon een schat.
Ik weet dat wij niet de beste keuzes hebben gemaakt maar allemachtig, dat mijn hond hier zo enorm de dupe van moet worden...
http://www.dierenopvangnoordbroek.diere ... onzemurphy
Laatst gewijzigd door Murphy op 06 mei 2013 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-
chrico
- Zeer actief
Re: Mijn hond, dit had ik niet verwacht...
Ik denk dat je moet stoppen met het jezelf verwijten. Kan mij wel voorstellen dat je je ontzettend rot voelt hierdoor maar hier kan jij niets aan doen, je heb toen de keus gemaakt met het oog op het beste voor Murphy. Dat nieuwe baasje wat hem zo op deze manier weer dumpt is gewoon een triest geval en ik snap niet dat hij hem niet terug heeft gebracht als het niet ging.
Sterkte want dit gaat je niet in je koude kleren zitten
Sterkte want dit gaat je niet in je koude kleren zitten
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
-
monique1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaniël en JR met een te groot ego
- Aantal honden: 2
-
Ήυs
Jemig wat een heftig verhaal. En wat ontzettend zonde voor deze hond 
Waarom konden jullie hem niet houden? Wat voor gedragsproblemen heeft hij dan?
Waarom konden jullie hem niet houden? Wat voor gedragsproblemen heeft hij dan?
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Tjonge wat een verhaal en wat een nachtmerrie
Je hoopt het beste voor je hond en dan overkomt hem dit allemaal
Ik kan me zo goed voorstellen dat je ontzettend verdrietig bent...
Ik hoop dat er heel gauw een blijvende, super lieve baas komt voor hem..
Stiekem hoop ik eigenlijk dat hij na zoveel pech misschien wel bij 1 van de asiel medewerkers terecht komt...dan weet je na genoeg zeker dat hij dit nooit meer mee zal maken natuurlijk..
Sterkte met je verdiet...
Je hoopt het beste voor je hond en dan overkomt hem dit allemaal
Ik kan me zo goed voorstellen dat je ontzettend verdrietig bent...
Ik hoop dat er heel gauw een blijvende, super lieve baas komt voor hem..
Stiekem hoop ik eigenlijk dat hij na zoveel pech misschien wel bij 1 van de asiel medewerkers terecht komt...dan weet je na genoeg zeker dat hij dit nooit meer mee zal maken natuurlijk..
Sterkte met je verdiet...
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Wat een vreselijk verhaal, arme Murphy
Je hebt je best gedaan om te zorgen dat hij goed terecht zou komen, hier kon niemand wat aan doen. Uit het bericht van de asielmedewerkers blijkt wel hoezeer ze zich voor hem inzetten. Vreselijk om dan zo bedonderd te worden.

Je hebt je best gedaan om te zorgen dat hij goed terecht zou komen, hier kon niemand wat aan doen. Uit het bericht van de asielmedewerkers blijkt wel hoezeer ze zich voor hem inzetten. Vreselijk om dan zo bedonderd te worden.
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

- marian*
- Erelid
- Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
- Contacteer:
Wat een verhaal!!!
Jullie valt toch niks te verwijten?Doe dat jezelf niet aan hoor!
Ik hoop dat Murphy snel een ander goed thuis vindt.
Jullie valt toch niks te verwijten?Doe dat jezelf niet aan hoor!
Ik hoop dat Murphy snel een ander goed thuis vindt.

Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
- Sjaak
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Jack Russel
Sterkte hiermee!
http://Honden.TrainTips.nl - Train tips voor (toekomstige) honden eigenaren
- Gon
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising boomer. mopshond
Jeetje, het arme dier...
Wat bezield zo'n man
Ze willen het bestte voor je hond, dat is duidelijk. En ik snap dat je daar veel verdriet om hebt, en je moet soms keuzes maken waar je gevoelsmatig niet achter staat, maar het is niet anders...
Sterkte met de situatie.... 
Ze willen het bestte voor je hond, dat is duidelijk. En ik snap dat je daar veel verdriet om hebt, en je moet soms keuzes maken waar je gevoelsmatig niet achter staat, maar het is niet anders...
Groetjes van Gon, Famke, en poezebeest Ayla, een kleine doerak...

-
Murphy
- Zeer actief
Al die tijd al twijfel ik, was het de juiste beslissing? Kom op, die mensen hebben meer verstand van honden dan jij, ze geven hem alles wat ze kunnen, ze zien wat hij nodig heeft, je brengt je hond niet naar het asiel als je er van houdt, had ik hem gewoon moeten laten inslapen?
Ik heb mijn ex juichend gebeld toen hij de eerste keer geplaatst werd. Toen contact gehad met het asiel. Het leek fantastisch, een huis waar hij nooit alleen hoefde te zijn, lieve mensen, een sprookje. Nou ja, dat bleek het ook te zijn, hij kwam weer terug. Moet ik het mijn ex vertellen? Dat hij weer in het asiel zit? Al die maanden heb ik het hem niet verteld, hopende dat Murphy heel snel een lief tehuis zou vinden, het is een schat van een hond, hoe kunnen ze die nu niet willen?
En nu dit.
Met al dit gezeur lijkt het misschien of de hond een draak is, een agressief monster of weet ik wat. Dat is absoluut niet het geval. Ja hij heeft wat dingen, maar het is geen verscheurend monster.
Ja, ik verwijt mezelf dit. Schiet iemand of zelfs Murphy er iets mee op? Nee. Had ik het anders moeten doen? Vast. Maar geen idee hoe.
Het is geen monster, het is een verschrikkelijk lieve hond, die zo enorm veel beter verdient dan dit.
Overigens, voor zover het ook nog maar ergens onduidelijk mocht zijn, ik heb alle respect voor het dierenasiel Almelo waar Murphy verblijft. Ik heb daar altijd een goed gevoel bij gehad, en zal dat ook houden.
Daar hou ik me ook aan vast hier in...
Ik heb mijn ex juichend gebeld toen hij de eerste keer geplaatst werd. Toen contact gehad met het asiel. Het leek fantastisch, een huis waar hij nooit alleen hoefde te zijn, lieve mensen, een sprookje. Nou ja, dat bleek het ook te zijn, hij kwam weer terug. Moet ik het mijn ex vertellen? Dat hij weer in het asiel zit? Al die maanden heb ik het hem niet verteld, hopende dat Murphy heel snel een lief tehuis zou vinden, het is een schat van een hond, hoe kunnen ze die nu niet willen?
En nu dit.
Met al dit gezeur lijkt het misschien of de hond een draak is, een agressief monster of weet ik wat. Dat is absoluut niet het geval. Ja hij heeft wat dingen, maar het is geen verscheurend monster.
Ja, ik verwijt mezelf dit. Schiet iemand of zelfs Murphy er iets mee op? Nee. Had ik het anders moeten doen? Vast. Maar geen idee hoe.
Het is geen monster, het is een verschrikkelijk lieve hond, die zo enorm veel beter verdient dan dit.
Overigens, voor zover het ook nog maar ergens onduidelijk mocht zijn, ik heb alle respect voor het dierenasiel Almelo waar Murphy verblijft. Ik heb daar altijd een goed gevoel bij gehad, en zal dat ook houden.
Daar hou ik me ook aan vast hier in...
- Gon
- Zeer actief
Ik mijn vorige hond moeten herplaatsen, ik twijfel soms nog, had ik hem anders aan moeten pakken, dan was hij hier nog geweest, ik weet nl niet hoe het nu met hem gaat. Ik was gek met mijn hond, ondanks de problemen. Soms moet je de zaken verstandelijk benaderen, omdat er geen keus is...Murphy schreef:Al die tijd al twijfel ik, was het de juiste beslissing? Kom op, die mensen hebben meer verstand van honden dan jij, ze geven hem alles wat ze kunnen, ze zien wat hij nodig heeft, je brengt je hond niet naar het asiel als je er van houdt, had ik hem gewoon moeten laten inslapen?

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Jezelf geen verwijten maken, daar is niemand bij gebaat. Murphy ook niet.
ik ben degene die foto's van hem gemaakt heeft en ik heb er nog veel meer. Ik heb hem nu een paar keer gezien, gezellig tijdens de lunchpauze bij het personeel buiten. Ze zorgen goed voor hem, ze zijn gek op hem, maar zoeken die ene juiste baas. Hij komt mij vriendelijk begroeten als hij buiten speelt met zijn bal. Ik vind het een leuke hond en ik hoop echt dat die baas die hem begrijpt hem komt halen. Murphy verdient het.
ik ben degene die foto's van hem gemaakt heeft en ik heb er nog veel meer. Ik heb hem nu een paar keer gezien, gezellig tijdens de lunchpauze bij het personeel buiten. Ze zorgen goed voor hem, ze zijn gek op hem, maar zoeken die ene juiste baas. Hij komt mij vriendelijk begroeten als hij buiten speelt met zijn bal. Ik vind het een leuke hond en ik hoop echt dat die baas die hem begrijpt hem komt halen. Murphy verdient het.
- ChantalV80
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tja...Adoptiehondje; Wat er in zit ??? Het is net een surprise-ei :-)
Ach jeetje, wat ontzettend sneu
@ TS:
ik weet dat je het jezelf kwalijk neemt, maar je hebt juist zo goed je best gedaan voor je hond. Je hebt je verantwoordelijkheid genomen. Dat kan je van die klootzak die hem meenam uit het asiel niet zeggen. 
@ TS:
-
Murphy
- Zeer actief
@ Elly Ik werd zo blij van je bericht en je foto's. Heb ze allemaal gedownload van de site. Was voor mij weer een teken hoe goed ze het daar doen. En hoe ze daar hun best doen voor hem.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ik geloof dat je maar even niet steeds moet kijken op internet hoe het je hond vergaat ,want je kunt er toch niets aan doen.
En het maakt je alleen maar triest met een kutgevoel.
Dus hup wat andere dingen ondernemen om je kop van die hond af te halen.
Dus hup wat andere dingen ondernemen om je kop van die hond af te halen.
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Gon
- Zeer actief
Ja, dat is veel beterbouvierpoedel schreef:Ik geloof dat je maar even niet steeds moet kijken op internet hoe het je hond vergaat ,want je kunt er toch niets aan doen.

-
Emma
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
- Aantal honden: 0
onbegrijpelijk dit. want ik vind het echt een enorm mooie hond. dat mensen die hond blijven terugbrengen, en zelfs dumpen. . . onbegrijpelijk.
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
- Aantal honden: 3
Ach, wat naar... Ik zag Murphy van de week al voorbij komen op facebook..
Het komt vast goed met Murphy. Elk asiel heeft zo klantjes zitten die er al heel lang zitten, maar uiteindelijk worden ze allemaal gelukkig geplaatst
Het komt vast goed met Murphy. Elk asiel heeft zo klantjes zitten die er al heel lang zitten, maar uiteindelijk worden ze allemaal gelukkig geplaatst

-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Als je er depressief en verdrietig van word ja dan kun je jezelf beter even uit de situatie plaatsen.Gon schreef:Ja, dat is veel beterbouvierpoedel schreef:Ik geloof dat je maar even niet steeds moet kijken op internet hoe het je hond vergaat ,want je kunt er toch niets aan doen.
Vooral als je er voor de rest geen invloed op hebt .
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Naima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradinges
Wat ontzettend sneu zeg
Kan me goed voorstellen dat het je aan het hart gaat. Ik hoop echt dat hij snel een gouden mandje krijgt.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
- lijn
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): GBGV
- Aantal honden: 3
Bah wat een naar verhaal! Kreeg helemaal kippenvel! Hoe kan iemand een hond uit een asiel halen en het dan nog niet eens 5 uur volhouden!
Murhy, dit valt jou ABSOLUUT niet aan te rekenen! Asiels zijn er voor om honden op te vangen omdat de eigenaar er om wat voor reden dan ook niet meer voor kan zorgen. Dan was bij jou het geval, dus heb je de goede keuze gemaakt. Het asiel waar hij zit zorgt overduidelijk goed voor hem. Jou valt dus niets te verwijten. De man die hem heeft vastgebonden echter....
Het is een mooie hond om te zien, zijn gouden mandje komt wel. En inderdaad, als asielmedewerkers zo begaan met hem zijn mag hij vast anders bij één van hun blijven.
Murhy, dit valt jou ABSOLUUT niet aan te rekenen! Asiels zijn er voor om honden op te vangen omdat de eigenaar er om wat voor reden dan ook niet meer voor kan zorgen. Dan was bij jou het geval, dus heb je de goede keuze gemaakt. Het asiel waar hij zit zorgt overduidelijk goed voor hem. Jou valt dus niets te verwijten. De man die hem heeft vastgebonden echter....
Het is een mooie hond om te zien, zijn gouden mandje komt wel. En inderdaad, als asielmedewerkers zo begaan met hem zijn mag hij vast anders bij één van hun blijven.
-
Murphy
- Zeer actief
Ik ben zo bang dat mensen dit zien als oproep voor herplaatsing, en dat is het niet, maar mocht IEMAND belangstelling hebben, ik ben altijd bereid mocht iemand oprecht belangstelling hebben, via prive-berichten gewoon heel eerlijk het verhaal van Murphy te vertellen. Mooie praatjes heeft niemand wat aan. Het is een grandioze, lieve en prachtige hond. Met wat issues. Ja. Dat klopt. Ik ga er zomaar van uit dat ook het asiel daar geen doekjes om windt.
Mijn verhaal gecombineerd met het verhaal van het asiel moet volgens mij een goed realistisch beeld neerzetten van de hond. Geen geheimen.
Overigens zijn de gedragsproblemen niet de aanleiding geweest hem naar het asiel te brengen. Voor alle duidelijkheid.
Mijn verhaal gecombineerd met het verhaal van het asiel moet volgens mij een goed realistisch beeld neerzetten van de hond. Geen geheimen.
Overigens zijn de gedragsproblemen niet de aanleiding geweest hem naar het asiel te brengen. Voor alle duidelijkheid.
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Contacteer:
Is toch wel een heel bijzonder triest dieptepunt van dierenliefde 
-
Murphy
- Zeer actief
@ bouvierpoedel: Wat kan ik zeggen, je hebt gelijk. Evengoed staat vandaag, nu, gewoon even in het teken van mijn hond. Lijkt me niet zo heel raar. Maar voor de rest van wat je zegt, je hebt gelijk.
-
S@ndr@
- Zeer actief
klote dit
hopelijk krijgt hij snel een echte goede baas,
we hadden vroegah thuis een tervurenaar, en ik vind het hele leuke honden, en er zijn vast meer mensen die dat vinden
we hadden vroegah thuis een tervurenaar, en ik vind het hele leuke honden, en er zijn vast meer mensen die dat vinden
-
Murphy
- Zeer actief
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar het is geen Tervuerense herder. Het is een kruising van een langharig duitse herder (moeder) en mechelse herder (vader). Er zit geen Tervuerense herder in.
Het is een detail, op zich niet belangrijk, maar nou ja, zo is het dus.
Het is een detail, op zich niet belangrijk, maar nou ja, zo is het dus.
- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ach, een langharige Mechelaar is een Tervueren, dus zo vreemd is het niet. 
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Onvoorstelbaar,..........
Ik hoop dat diegene die hem aan zijn lot heeft overgelaten en waarvan de gegevens dus bekent zijn, hier niet mee weg komt.
Arme Murphy,....
Jij moet je niet schuldig voelen, je hebt je best gedaan, jij hebt hem niet aan die boom gebonden,......en dan denken, als, als, als,....daar schiet niemand wat mee op,... geef het een plaatsje en vertrouw erop dat er ergens een warme mand staat voor Murphy en dat hij daar vroeg of laat gewoon lekker in komt te liggen en op zijn waarde geschat wordt.
Ik hoop dat diegene die hem aan zijn lot heeft overgelaten en waarvan de gegevens dus bekent zijn, hier niet mee weg komt.
Arme Murphy,....
Jij moet je niet schuldig voelen, je hebt je best gedaan, jij hebt hem niet aan die boom gebonden,......en dan denken, als, als, als,....daar schiet niemand wat mee op,... geef het een plaatsje en vertrouw erop dat er ergens een warme mand staat voor Murphy en dat hij daar vroeg of laat gewoon lekker in komt te liggen en op zijn waarde geschat wordt.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- Nakisha
- moderator
- Mijn ras(sen): Coahuila
Ach wat sneu allemaal...
Wel moest ik bij het verhaaltje op de site van het asiel even fronzen. Ze zeggen; ''Het vertrouwen van Murphy in mensen heeft weer een knauw gehad''. Maar... wat is er dan voor ergs gebeurd? Hij heeft een paar uren, hooguit een halve dag, aan een boom vastgebonden gezeten. Hij is niet in elkaar getrapt, gewond gevonden of wat dan ook. Hij zat gewoon buiten aan een boom.
Die hond vergeet dat wel weer, als ze hem niet gaan behandelen als een zielige arme hond. Kijk, steeds van hot naar her worden gesleept zoals nu al meermalen is gebeurd is wél schadelijk, maar voor de rest... laten we geen drama's maken waar ze niet zijn. Die paar uren aan die boom hebben voor de hond zelf heus geen schade gedaan.
Staat natuurlijk buiten kijf dat ze die kloothommel van mij zelf aan een boom mogen binden, te bespottelijk voor woorden!!! Zo ga je niet met een dier om. Walgelijk. Waarom haal je een hond uit het asiel om hem te dumpen?!
Die hond verdiend nu gewoon eens een goede eigen baas! Maar ik hoop dat het asiel (die overigens geen enkele blaam treft) nu wel dubbelcheckt. Desnoods een huisbezoekje voor plaatsing. Na zoveel pech mag het nu wel eens goed gaan!
Wel moest ik bij het verhaaltje op de site van het asiel even fronzen. Ze zeggen; ''Het vertrouwen van Murphy in mensen heeft weer een knauw gehad''. Maar... wat is er dan voor ergs gebeurd? Hij heeft een paar uren, hooguit een halve dag, aan een boom vastgebonden gezeten. Hij is niet in elkaar getrapt, gewond gevonden of wat dan ook. Hij zat gewoon buiten aan een boom.
Die hond vergeet dat wel weer, als ze hem niet gaan behandelen als een zielige arme hond. Kijk, steeds van hot naar her worden gesleept zoals nu al meermalen is gebeurd is wél schadelijk, maar voor de rest... laten we geen drama's maken waar ze niet zijn. Die paar uren aan die boom hebben voor de hond zelf heus geen schade gedaan.
Staat natuurlijk buiten kijf dat ze die kloothommel van mij zelf aan een boom mogen binden, te bespottelijk voor woorden!!! Zo ga je niet met een dier om. Walgelijk. Waarom haal je een hond uit het asiel om hem te dumpen?!
Die hond verdiend nu gewoon eens een goede eigen baas! Maar ik hoop dat het asiel (die overigens geen enkele blaam treft) nu wel dubbelcheckt. Desnoods een huisbezoekje voor plaatsing. Na zoveel pech mag het nu wel eens goed gaan!

- iones
- Zeer actief
dat was een herdershond, ik heb het namelijk in de Tubantia gelezen. Vuile smerige hufter die dat deed.
Dit toont de hoge mate van onbetrouwbaarheid van de mens aan. Zich mooi voor doen en dan zoiets flikken.
En daarom fok ik dus geen honden. JE wilt dat ze goed terecht komen en dan zijn er mensen die je voor liegen en allerlei beloftes die ze niet nakomen en het leven van zo'n hond vern..ken.
Dit toont de hoge mate van onbetrouwbaarheid van de mens aan. Zich mooi voor doen en dan zoiets flikken.
En daarom fok ik dus geen honden. JE wilt dat ze goed terecht komen en dan zijn er mensen die je voor liegen en allerlei beloftes die ze niet nakomen en het leven van zo'n hond vern..ken.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen