Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Browney even voorstellen.....
Moderator: moderatorteam
- Browney
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Amerikaanse staffordshire terrier
- Aantal honden: 1
Browney even voorstellen.....
Hallo ik ben Browney,
Ik ben een vrolijke 16 maanden jonge bruin witte Amstaff, met een rooie neus.
Na mijn vrolijke puppy leven ben ik helaas in een asiel beland, m'n 1e baasje hoefde mij niet meer te zien en liet mij op straat achter!!
Ik heb daar bijna 2 maanden opgesloten gezeten in een hokje maar wonder boven wonder hebben 2 hele lieve mensen uit arnhem mij daar weg gehaald, bij de eerste kennismaking klikte het meteen goed, we hebben dik een uur gewandeld, gerend, gespeeld en iedereen was dolblij.
Nu bijna 2 maanden later gaat het goed met mij, heb m'n eigen buitenspeel en slaapplaats gekregen en de hele buurt is dol op mij.
Ben veel op stap met mijn baasjes, strand, heide en bos daar ben ik vaak te vinden waar ik lekker al mijn energie kwijt kan, want daar heb ik meer dan genoeg van over.
Ook lig ik graag lekker te luieren, lekker in het zonnetje of naast het het baasje op de bank voor de tv.
Spelen doe ik het allerliefste, lekker stoeien met de baas, touwtje trekken en achter ballen of takken aanrennen.
Slopen ben ik meester in, geef mij een voetbal of tennisbal en binnen no-time is ie stuk...alleen zo jammer dat ie daarna niet meer rolt.
dit was in het kort mijn verhaaltje, wil je meer over mij weten vraag gerust en misschien tot ziens.
groetjes Browney, Mario & Saskia.
Ik ben een vrolijke 16 maanden jonge bruin witte Amstaff, met een rooie neus.
Na mijn vrolijke puppy leven ben ik helaas in een asiel beland, m'n 1e baasje hoefde mij niet meer te zien en liet mij op straat achter!!
Ik heb daar bijna 2 maanden opgesloten gezeten in een hokje maar wonder boven wonder hebben 2 hele lieve mensen uit arnhem mij daar weg gehaald, bij de eerste kennismaking klikte het meteen goed, we hebben dik een uur gewandeld, gerend, gespeeld en iedereen was dolblij.
Nu bijna 2 maanden later gaat het goed met mij, heb m'n eigen buitenspeel en slaapplaats gekregen en de hele buurt is dol op mij.
Ben veel op stap met mijn baasjes, strand, heide en bos daar ben ik vaak te vinden waar ik lekker al mijn energie kwijt kan, want daar heb ik meer dan genoeg van over.
Ook lig ik graag lekker te luieren, lekker in het zonnetje of naast het het baasje op de bank voor de tv.
Spelen doe ik het allerliefste, lekker stoeien met de baas, touwtje trekken en achter ballen of takken aanrennen.
Slopen ben ik meester in, geef mij een voetbal of tennisbal en binnen no-time is ie stuk...alleen zo jammer dat ie daarna niet meer rolt.
dit was in het kort mijn verhaaltje, wil je meer over mij weten vraag gerust en misschien tot ziens.
groetjes Browney, Mario & Saskia.
Laatst gewijzigd door Browney op 06 aug 2012 15:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Een dag niet gespeeld....is een dag niet geleefd.
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Re: Browney even voorstellen.....
Browney schreef: Slopen ben ik meester in, geef mij een voet of tennisbal en binnen no-time is ie stuk...alleen zo jammer dat ie daarna niet meer rolt.
Leuk dat jullie hem zo uitgebreid voorstellen. Hij ziet er mooi uit op de avatar! Dat vraagt om meer foto's
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

- laura b
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Haha, zo las ik hem ookLaura & Leroy schreef:Browney schreef: Slopen ben ik meester in, geef mij een voet of tennisbal en binnen no-time is ie stuk...alleen zo jammer dat ie daarna niet meer rolt.![]()
Welkom hoor!
Leuk dat jullie hem zo uitgebreid voorstellen. Hij ziet er mooi uit op de avatar! Dat vraagt om meer foto's
Welkom hier.
- Browney
- geregistreerd lid
nog een paar foto's van mij.

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Van harte welkom hier op dit forum maareh schiet mij maar lek.
We hebben toch al een Browney hier en het is toch zo dat er geen leden met een zelfde naam kunnen zijn of heb ik weer iets verkeerd gezien ?
Ff uitzoeken hihi .
Edith; ik zie het al, onze andere Browny is zonder de e aan het eind, vandaar mijn verwarring
.
We hebben toch al een Browney hier en het is toch zo dat er geen leden met een zelfde naam kunnen zijn of heb ik weer iets verkeerd gezien ?
Ff uitzoeken hihi .
Edith; ik zie het al, onze andere Browny is zonder de e aan het eind, vandaar mijn verwarring
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Noes
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Korthaar
wat een mooie jongen!
- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- Christianne
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Shiba inu
Fijn voor Browney dat hij zo'n goed thuis heeft gevonden! Welkom!
- Browney
- geregistreerd lid
dank jullie wel voor alle reacties.
de reden dat wij voor een asiel hond gekozen hebben is als volgt.
onze eerste amstaff pup van 9 weken oud bleek na onderzoek van onze eigen dierenarts een aangeboren hartafwijking te hebben, het jongetje kreeg namelijk op de lange reis naar z'n nieuwe huis een epileptische aanval in de auto.
die nacht niet geslapen en de kleine baco in de gaten gehouden.
helaas heeft ie nog enkele aanvallen gehad, de volgende dag bleek hij verlamd te zijn in z'n achterlijfje, hartklepjes hadden veel ruis en zou nooit meer volledig herstellen.
dit was een flinke klap voor ons, ook al kenden we het kleintje nog geen dag.
enkele maanden later toch maar besloten om een oudere hond te zoeken die volledig gezond en vrolijk is.
dit was een zeer slechte ervaring voor ons, en adviseer niemand om een pup bij zogenaamde marktplaats fokkers weg te halen.
wij hebben onze les wel geleerd.

f
onze eerste amstaff pup van 9 weken oud bleek na onderzoek van onze eigen dierenarts een aangeboren hartafwijking te hebben, het jongetje kreeg namelijk op de lange reis naar z'n nieuwe huis een epileptische aanval in de auto.
helaas heeft ie nog enkele aanvallen gehad, de volgende dag bleek hij verlamd te zijn in z'n achterlijfje, hartklepjes hadden veel ruis en zou nooit meer volledig herstellen.
enkele maanden later toch maar besloten om een oudere hond te zoeken die volledig gezond en vrolijk is.
dit was een zeer slechte ervaring voor ons, en adviseer niemand om een pup bij zogenaamde marktplaats fokkers weg te halen.

f
-
Laura & Leroy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
Och jeetje, wat een ellende
Ik kan me voorstellen dat je, als je zoiets hebt meegemaakt, niet weer voor een pup kiest.
Ik kan me voorstellen dat je, als je zoiets hebt meegemaakt, niet weer voor een pup kiest.
Och lieverd, ik kijk toch niet naar andere honden.

- Browney
- geregistreerd lid
dank jullie wel voor alle reacties.

f

f
- Browney
- geregistreerd lid
huh,
d'r gaat iets niet helemaal goed hier.

d'r gaat iets niet helemaal goed hier.
- Kiki1986
- Vaste gebruiker
- Aantal honden: 3
Welkom hier
Wat een knappe vent trouwens!
Hopelijk is jullie met hem veel meer geluk gegund dan met jullie vorige pupje
Wat een knappe vent trouwens!
Hopelijk is jullie met hem veel meer geluk gegund dan met jullie vorige pupje
- Luckyday
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising border collie
- Contacteer:
Welkom

True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography