Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lein stelt zich voor!
Moderator: moderatorteam
-
Lein
Lein stelt zich voor!
Hallo allemaal
Ik ben Lein, 30 jaar oud en mijn vriend en ik zijn over een paar weken de trotse bezitters van een black and tan Shiba Inu (met stamboom!) van 7 jaar oud. Ze is bij goede kennissen in de fokkerij gedurende 5 jaar mama geweest van een hele bundel gezonde pups. 1x per jaar kreeg ze een nestje en nu is het tijd voor haar om met pensioen te gaan. Omdat wij voor het eerst hondeneigenaren worden (ik tel de poedel die mijn ouders hadden tot mijn 4e jaar maar even niet mee;), we hebben zelf niet eerder honden gehad, voor ons de perfecte constructie.
Een gezonde, volwassen hond waarvan we zeker weten dat ze letterlijk en figuurlijk uit een goed nest komt. Ik heb me vooral aangemeld hier om een paar praktische zaken aan de kaak te stellen die bij de dierenarts en dierenwinkel stevast beantwoord worden met:'zolang je dit en dit (lees: allerduurste speelgoed, voer, etc) koopt, zit je altijd goed'.
Ook werken wij allebei fulltime. We kunnen gelukkig onze tijd flexibel indelen waardoor we er in elk geval de eerste 2 maanden veel zijn, zeker ook omdat de hond en mijn twee katten de tijd moeten krijgen om aan elkaar te wennen. Mocht dit niet goed gaan, kunnen we Kimi, het hondje, gerust weer terugbrengen naar de vorige eigenaar. Na die gewenningsperiode zullen we er zeker voor zorgen dat ze aandacht, beweging en liefde genoeg krijgt, omdat we allebei 2 dagen thuis gaan werken, waardoor er maar 1 dag in de werkweek overblijft dat er overdag niemand thuis is.
Kortom, we zijn verkocht en kijken uit naar haar komst!
Ik ben Lein, 30 jaar oud en mijn vriend en ik zijn over een paar weken de trotse bezitters van een black and tan Shiba Inu (met stamboom!) van 7 jaar oud. Ze is bij goede kennissen in de fokkerij gedurende 5 jaar mama geweest van een hele bundel gezonde pups. 1x per jaar kreeg ze een nestje en nu is het tijd voor haar om met pensioen te gaan. Omdat wij voor het eerst hondeneigenaren worden (ik tel de poedel die mijn ouders hadden tot mijn 4e jaar maar even niet mee;), we hebben zelf niet eerder honden gehad, voor ons de perfecte constructie.
Een gezonde, volwassen hond waarvan we zeker weten dat ze letterlijk en figuurlijk uit een goed nest komt. Ik heb me vooral aangemeld hier om een paar praktische zaken aan de kaak te stellen die bij de dierenarts en dierenwinkel stevast beantwoord worden met:'zolang je dit en dit (lees: allerduurste speelgoed, voer, etc) koopt, zit je altijd goed'.
Ook werken wij allebei fulltime. We kunnen gelukkig onze tijd flexibel indelen waardoor we er in elk geval de eerste 2 maanden veel zijn, zeker ook omdat de hond en mijn twee katten de tijd moeten krijgen om aan elkaar te wennen. Mocht dit niet goed gaan, kunnen we Kimi, het hondje, gerust weer terugbrengen naar de vorige eigenaar. Na die gewenningsperiode zullen we er zeker voor zorgen dat ze aandacht, beweging en liefde genoeg krijgt, omdat we allebei 2 dagen thuis gaan werken, waardoor er maar 1 dag in de werkweek overblijft dat er overdag niemand thuis is.
Kortom, we zijn verkocht en kijken uit naar haar komst!
Laatst gewijzigd door Lein op 13 nov 2012 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
- Aantal honden: 1
Re: Lein stelt zich voor!
Welkom hier.
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
- Aantal honden: 2
Welkom hier op het forum.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- kayleigh*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder - Aantal honden: 2
- shibashira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 x Shiba & 1 x Akita
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
Welkom op het forum
Leuk een B&T Shiba dame
Van welke fokker komt ze... en heb je een foto??? 
Leuk een B&T Shiba dame
Sandra & Shira, Taro, Nikki, Kaya

-
nel-joey
- Actief
- Mijn ras(sen): havanezer
- Contacteer:
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita