Nadat mijn bazinnetje al een tijdje meelas op dit forum, heeft ze nu besloten zich toch maar eens netjes aan te melden.
Ik zal eerst mezelf ff voorstellen:
Mijn naam is Nissa. Ik ben een Terveurense Herder, ik ben een meisje en ik ben nu 4 jaar.
Samen met mijn bazinnetje ga ik regelmatig naar de hondenschool om Agility te trainen (maar op de een of andere manier krijg ik het haar maar niet goed aangeleerd, maar daar kan ze niets aan doen hoor, ze is verder wel lief
Verder ben ik gek op balletjes, buiten rellen, mijn baasjes knuffelen en pesten en surfen (want als het baasje dat doet mag ik de hele dag op het strand spelen).
Mijn baasjes zijn Raymond en Marjon. Raymond is altijd te druk om op hondenforums te kijken, maar Marjon vind het wel leuk om hier zo nu en dan te lezen en schrijven. Met Raymond doe ik altijd lekker gek, hij is heel erg goed in het gooien van ballen en knuffelt graag met me. Met Marjon mag ik altijd mee naar het werk, naar de hondenschool en lange wandelingen maken. Maar ook zij vind het heerlijk als ik lekker met haar knuffel en speel.
Kortom, ik ben heel erg happy met mijn baasjes.
Oh ja, en dit ben ik:
Groetjes,
Nissa