Persoonlijk vind ik het heel moeilijk om mezelf voor te stellen op internet maar hier gaan we
Mijn naam is Sabrina, ik ben 22 jaar oud geboren en getogen in Nederland maar woon sinds November 2012 in Duitsland wegens mijn grote liefde Jens. Al mijn hele leven ben ik rond en met dieren. Mijn moeder heeft een kennel gehad toen ik klein was en daarmee is zij ook naar shows gegaan. Daarna altijd honden gehad en zelf getraint. Meerde dieren gehad zoals: Konijnen, hamsters, muizen, ratten, kippen, papegaai, valkparkieten, grasparkieten enzovoort. Opleiding als Dierenverzorger gedaan met diploma en voor een tijdje Dierenarts Assistente die ik helaas door prive omstandigheden heb moeten afbreken. Op het moment doe ik een Hondentrainers studie thuis en die zal ik dit jaar rond Februari afronden, daarna hoop ik mijn Dierenarts Assistente studie te hervatten en een diploma te halen. Tevens ook in gedachte om een Thuis curcus honden trimmen te volgen na de andere 2 zijn afgerond.
Genoeg over mij!
Sinds 23 December 2012 heb ik een Siberian Husky pup in huis. Mijn vriend zag dat ik verdrietig was zonder hond dus besloot hij om mij een hond uit te laten kiezen voor kerst. Ik heb gekozen voor een husky omdat ik heel graag buiten ben, sportief ben, ik wel van een uitdaging hou en hier in duitsland sinds een tijd met de huskies van vrienden altijd ging rennen, spelen en wandelen dus het ras is mij bekent. Haar naam is Nena, teefje van momenteel 10 weken oud. Ze is een zwart/witje met mooie blauwe ogen en we hebben haar van een beginnende kennel (Tweede worp). Ze is heel speels, ondeugend maar leert snel. Ze kan op het moment zit, kom hier, down (nog wel met wijzen), pootje en kusje. Maar waarom zo'n lang verhaal
Nena 7,5 Week:

Nena 8 Weken:

Nena 9 Weken:

Van 10 weken moet ik nog nieuwe foto's maken
Als je nog vragen hebt =) Stel ze gerust!
Groetjes Vlindchi