Boef wil heeeel graag spelen met andere honden, maar hier in het park kom ik alleen maar honden aan de lijn, honden die niet willen of mogen spelen of helemaal geen honden tegen.
Ivm geen eigen vervoer kan ik niet makkelijk ergens heen waar wel leuke honden zijn dus zijn hier toevallig mensen uit zwolle zuid met een hond of honden die flink willen rennen en donderen?? Boef kan met alles en iedereen, maar lomp racen is zijn leukste activiteit (moet je hond dus wel tegen kunnen)
ben benieuwd of er iemand is en we een x een date kunnen plannen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
leuke hond(en) gezocht zwolle zuid die wel willen spelen
Moderator: moderatorteam
- wiebel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder mix Boef
- Aantal honden: 1
leuke hond(en) gezocht zwolle zuid die wel willen spelen
In loving memory Tasio ??-??-???? - 29-4-2012 &
Buka 18-12-2000 - 29-9-2012
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Re: leuke hond(en) gezocht zwolle zuid die wel willen spelen
Jammer, wij zitten ook met vervoer, anders had Jura dat vast leuk gevonden!
Ben zelf trouwens lid van de Honden Wandelingen Noord Nederland Facebook groep, misschien dat je daar iemand kan vinden of via een soortgelijke groep ook?
https://www.facebook.com/groups/170860536361800/
Ben zelf trouwens lid van de Honden Wandelingen Noord Nederland Facebook groep, misschien dat je daar iemand kan vinden of via een soortgelijke groep ook?
https://www.facebook.com/groups/170860536361800/
- wiebel
- Zeer actief
Bedankt voor je berichtje, ga ook even via facebook zoeken!
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 2
Mijn hond is wel van het racen, maar wat is lomp racen dan?wiebel schreef:Boef wil heeeel graag spelen met andere honden, maar hier in het park kom ik alleen maar honden aan de lijn, honden die niet willen of mogen spelen of helemaal geen honden tegen.
Ivm geen eigen vervoer kan ik niet makkelijk ergens heen waar wel leuke honden zijn dus zijn hier toevallig mensen uit zwolle zuid met een hond of honden die flink willen rennen en donderen?? Boef kan met alles en iedereen, maar lomp racen is zijn leukste activiteit (moet je hond dus wel tegen kunnen)
- wiebel
- Zeer actief
Hij speelt op niveau van de ander, dus als een andere rond mee raced gaat hij flink mee doen en wordt nog wel eens wat te enthousiast, vliegt uit de bocht, springt over de andere hond heen. Bij 1 hond hapt hij af en toe naar de poten(maar dat wil ik niet hebben). Als een hond hem corrigeerd is het duidelijk hoor dan neemt hij heel snel wee r gepaste afstand.Icecold81 schreef:Mijn hond is wel van het racen, maar wat is lomp racen dan?wiebel schreef:Boef wil heeeel graag spelen met andere honden, maar hier in het park kom ik alleen maar honden aan de lijn, honden die niet willen of mogen spelen of helemaal geen honden tegen.
Woon je in de buurt?