ik ben Patrick Geerlings uit Kerkrade, Zuid-Limburg.
Ik ben opgegroeid met een Ierse Setterdame "Tanja", die helaas maar 8 jaar oud is geworden
Daarna kwamen er nog 2 Golden Retrievers:
- Rico, met 4 maanden moeten laten inslapen omdat de fokker achteraf een broodfokker bleek te zijn. Vriendelijke meneer uit Esch met al die honden in de achtertuin: bedankt voor de tumor in Rico's hoofd, maar niet heus....
- Ashley Nuzzle van Stammenhof, een geweldige Golden dame, die helaas ook met 10 jaar ingeslapen moest worden. Gelukkig heeft mijn dochter haar nog mogen meemaken. Ze was 2 jaar toen Ashley stierf, is nu bijna 9.....maar heeft het soms nog wel eens over haar.
Honden horen gewoon bij mij, al krijg ik van sommige rassen enorme uitslag op mijn handen...ik kan er toch niet vanaf blijven.
Binnenkort wordt ons gezin dus weer uitgebreid met een Gordon Setter Reutje van Kennel Van de Mergelhoeve uit Nuth.http://members.home.nl/v.d.mergelhoeve/index-page.html
We zijn al op bezoek geweest met de kids en toen ik mijn dochter met 3 Gordons op schoot in een stoel zag zitten, was voor mij de zaak beslist.
We verheugen ons enorm op ons nieuwe gezinslid en kunnen hem ook veel ruimte en liefde bieden. We hebben een grote tuin, waar hij naar hartelust kan tuinieren en het natuurgebied Strijthagen ligt hier om de hoek. Alleen zit daar veel wild en een Setter is nou eenmaal een jachthond........eens kijken wat dat wordt...
Zo gauw ik foto's heb, zal ik ze hier plaatsen.....hier alvast een voorproefje van de website van de mergelhoeve (C) Kim Beckers:

Ik hou me aanbevolen voor een leuke Schotse jongensnaam voor de nieuwe pup......zelf zat ik te denken aan "Angus" oid

[/url]