Mijn naam is Nicole en ben 20 jaar. Thuis woon ik op een boerderij en heb 3 honden, een Boerenfox terriër en 2 Duitse Jachtterriërs.
Op dit moment ben ik bezig met het behalen van mijn MBO diploma Dierverzorging niveau 4.
Ik heb mij op deze site aangemeld omdat ik voor mijn afstudeerproject een ondernemersplan moet schrijven en daar heb ik jullie hulp bij nodig
Ik werk nu ongeveer 3 jaar in een hondenpension maar dit is niet zoals ik het zelf zou willen, daarom was de keuze voor mijn ondernemersplan snel gemaakt. Ik ga namelijk mijn eigen pension beginnen, helemaal zoals ik het wil.
Voor dit plan moet ik ook onderzoek doen en waar kan ik het beter dan op dit forum met allemaal dierenliefhebbers?
Ik hoop dan ook dat jullie mijn vragen eerlijk willen beantwoorden zodat ik deze in mijn onderzoek kan gebruiken.
Vraag 1: Hoeveel zou u betalen voor een pension waar de honden vaak buiten lopen, in groepen of alleen. De beschikking heeft over fijne binnenkennels en waar u weet dat uw hond goed verzorgd wordt?
Vraag 2: Hoe ver bent u bereid om hiervoor te reizen?
Wanneer ik nog meer vragen heb, zien jullie deze wel komen via dit forum.
Alvast heel erg bedankt en ik zie jullie reacties graag tegenmoet!
Groetjes