4 weken geleden heb ik, na 17 jaar lang zeuren bij mijn ouders, een hondje uit het asiel gehaald.
Hij heet Tommie en is nu 1 jaar oud. Hij is een kruising tussen een Boerenfox en een Engelse springer spaniël.
Toen we hem gingen ophalen in het asiel was hij erg bang en kroop gelijk weg, we zijn even met hem wezen wandelen en toen ging het al stukken beter en ik was verkocht! We merkten dat het een echte vrouwenhond is en dat hij aan mannen eerst even goed moet wennen, maar inmiddels zijn mijn vader, broer en vriend geen probleem meer voor Tommie. Hij is erg aanhankelijk en een erg lief beest.
Hij weegt 16 kilo en dat moet 18 worden, we geven hem nu dus iets meer dan hoort maar hij is nog niet aangekomen. Ik denk dat het komt omdat hij bij ons zeker wel 2 uur beweging per dag krijgt en dat misschien niet gewend was. Helaas, weet ik niet veel over zijn verleden het enige wat ik weet is dat zijn vorige baas hem bij het asiel gebracht heeft nadat ze hem 3 dagen had omdat ze hem te druk vond. Tommie is helemaal geen drukke hond, hij is alleen erg speels en heeft zijn beweging nodig. Hij had helaas wat oor problemen maar die zijn al bijna helemaal over.
Meet Tommie!

ik ben erg blij met Tommie en iedereen hier thuis is gek op m!
Groetjes Rosanne