Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hooi!

We vinden het leuk als iedereen zich even voorstelt.
Dat kan in dit forumonderdeel

Moderator: moderatorteam

Gesloten
~M'Zorro

Hooi!

Ongelezen bericht door ~M'Zorro »

Heehee,,

Ik ben Marieke en ben 17 jaar. Ik rijd al ruim 9 jaar paard en ben het liefst in de weer met dieren. Maar ook fotografie vind ik geweldig en ben dan ook van plan om een eigen camera aan te schaffen :D

Verder kan ik me best wat uurtjes vermaken achter de computer, speel ik verschillende online (paarden)spellen, ben ik te vinden op andere forums voor mijn eigen dieren of omdat ik gewoon erg geïntresseerd ben om meer te leren van de diersoort of in de toekomst van plan ben om deze dieren te houden en ook met digitale fotobewerking op de computer (bijvoorbeeld met GIMP en Photofiltre) kan ik me vermaken!

Zelf heb ik 3 russische dwerghamstertjes, 2 konijnen (en nog 1 konijn bij mijn moeder, maar die is niet van mij. Moeder al geprobeerd over te halen om een vriendinnetje voor hem te halen, maar wij zijn er alleen in het weekend. Ik ga over anderhalf jaar studeren en niemand anders wil ervoor zorgen. Ik heb het beste met het beestje voor en zou ook het liefst hebben dat hij naar een ander huisje gaat, maar helaas. Hij is van mijn broertje en tja...) en dan nog 2 katten! Ik zou heeeeeel graag een hond willen, een paard is ook van harte welkom en een mooie muizengroep kan er dan ook nog wel bij :mrgreen:

Helaas hebben wij geen tijd voor een hond. Nouja, dat is niet helemaal waar. Het probleem is dat de kans er is dat hij van 8 tot 4 alleen zou zijn en eigenlijk vind ik dat niet kunnen. Zeker niet als je ervan uitgaat dat een hond minimaal 1x per dag er 1 uur uit moet en dan nog kleinere wandelingetjes. Als ik op mezelf woon, genoeg plaats en tijd(!) heb en hem vooral de beweging en ruimte kan geven die een hond verdient, gaat die er zeker komen :D Paarden zijn ook een grote droom van mij! Verder komt er als het aquarium van mijn dwerghamstertje leeg is, daar hoogstwaarschijnlijk een leuke damesgroep muizen in!

Maar waarom heb ik mij hier aangemeld? In eerste instantie is dat omdat buren bij ons twee hondjes hebben. Een Teckel, een reu, en een vuilnisbakkie(?), een teef. Ik heb geen idee of deze gecastreerd of gesteriliseerd zijn, maar er ontstaan wat problemen bij deze honden.

Onder andere het dweemoedsplassen, als ik het goed heb. De buren proberen dat gedrag eruit te krijgen, maar ik hoop ze een handje te kunnen helpen :D
Hopelijk vind ik hier genoeg informatie, kunnen jullie mij helpen, ga ik veel leren en kan ik lekker genieten van de leuke foto's, lollige honden en gezellige mensen!

Sorry voor de lange tekst. Hopelijk heb ik me goed genoeg voorgesteld. Vragen mogen jullie altijd stellen!
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Re: Hooi!

Ongelezen bericht door cloris »

Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
~M'Zorro

Bedankt voor je berichtje!
Snap ik hoor. Geen probleem hoor! Ik ga eens goed de zoekfunctie gebruiken en informatie opzoeken over wat ik wil weten en dan eens kijken of ik een topic kan openen om misschien nog wat extra tips te ontvangen! :D
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Ptje »

Welkom hier op het forum en ik hoop dat je de informatie vindt die je zoekt.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
nathalie71

Ongelezen bericht door nathalie71 »

Welkom!!
M@rleen
Zeer actief
Aantal honden: 0
Contacteer:

Ongelezen bericht door M@rleen »

Welkom hier!
Staan je buren erachter als je met tips komt?
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Welkom!! :D
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
KKiara
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door KKiara »

Welkom
Afbeelding
~M'Zorro

M@rleen schreef:Welkom hier!
Staan je buren erachter als je met tips komt?
Hee,,

Ik heb voorgesteld om even te kijken of ik wat kon vinden. Ik ga niet een heel boekwerk opstellen om te laten zien wat ze er allemaal mee kunnen doen, maar ik ga eens vragen wat ze al geprobeerd hebben en wat niet. Ik laat de honden zelf altijd op donderdag uit, dus vandaar dat ik ook wil kijken hoe ik dat ene uurtje ze het beste kan behandelen. Verder is een van de hondjes erg onzeker en zou ik ook graag iets van clickertraining of iets dergelijks met haar doen, maar dat moet ik ook nog overleggen hoor.

Ik zal zeker niet zomaar wat met de hondjes aan gaan rommelen en alles overleggen voordat ik het in de praktijk breng :)
kayleigh*
Zeer actief
Mijn ras(sen): X Duitse Herder / Schotse Collie
Oudduitse herder

Ongelezen bericht door kayleigh* »

Welkom.
Afbeelding
RIP Bonny 10-03-1999? - 06-04-2011
Sarah5
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatiër x Bordeaux Dog
Berner Sennen x Beagle

Ongelezen bericht door Sarah5 »

welkom! Wat lief dat je de buren wilt helpen met hun hondjes
Luckyday
Zeer actief
Mijn ras(sen): kruising border collie
Contacteer:

Ongelezen bericht door Luckyday »

welkom!
Afbeelding
True friendship is sitting together in silence and feeling like it was the best conversation you've ever had
Bed and Breakfast Angelbeeck
Romy Smink Photography
Gesloten

Terug naar “Voorsteltopics”