Ik stel me even voor!
en samen zijn wij trotse eigenaars van 3 geweldige hondjes.
Als eerste is er Pebbles, mijn allergrootste schat. Een Franse bull van 3jaar.
Zij is mijn 'eerste kindje' zoals ik altijd zeg, mijn steun en toeverlaat en mijn absolute trots.
Ik heb met haar tot voor kort agility gespeeld, maar jammer genoeg heeft ze een acute hernia gekregen (niet uitgelokt door de agility, maar door een stom ongeval), en ze is nu volop aan het revalideren. Dit is een helse strijd geweest, die nog steeds bezig is, maar mijn meisje kan alweer stappen, en dat is al een enorme stap vooruit.
Verder hebben we Quiz (Happy Dancing Quiz Question), onze chinese naakthond (haarloos) van nu bijna 1 jaar oud. Hij heeft zijn eigen karakter en is een 'speciaal geval', maar een echte schat. Als ik bevallen ben begin ik met hem op agility.
En onze benjamin is Tequila (Happy dancing Tasty Tequila), onze chinese naakthond (powderpuff) van 20 weken oud, zij is een echte droom van een hondje, open, sociaal en vrolijk. Niets kan haar uit haar lood slaan. Heerlijke pup, die ook echt een eitje was om op te voeden, al heeft ze wel een sterke eigen wil, echt een hondje naar mijn hart!
Met de naakthonden zouden wij in de toekomst graag af en toe een nestje fokken volgens 'de regels van de kunst', binnenkort beginnen we beide ook weer te showen. Ook wil ik graag proberen om met hen op agilityvlak ooit wedstrijd te gaan spelen, natuurlijk eerst even kijken of ze het leuk vinden.
Ik ben voorstander van vers (rauw) voeren en heb geen vertrouwen meer in dierenartsen nadat die mijn bulletje bijna onnodig de dood hebben ingejaagd...
Verder hebben we ook nog 3 baardagamen en 2 blauwtongskinken.