Thuis aangekomen maar een schaartje gepakt. Eerst een rustige kroelbeurt want Gol is panisch als ik aan haar pootjes wil zitten. Dus eerst goed stilliggen en tenen wat uit elkaar getrokken. Ik moest het haar helemaal tot aan de huid afknippen, schietgebedje gedaan dat ik niet in haar teenvlees zou knippen en ze nog panischer op haar pootjes zou worden. Wonder boven wonder ging het goed en heb ik alles rustig weg kunnen knippen. Nu ben ik heel trots op ons allebei en kan ik tips geven als iemands hond in de kauwgum heeft gestaan
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
In de kauwgum gestaan
Moderator: moderatorteam
- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
In de kauwgum gestaan
Gollum dus. Ik heb van alles meegemaakt in haar 7 jarige leven maar ze had nog nooit in de kauwgum gestaan. Zo'n grote roze hubba bubba flets. Het zat helemaal tussen haar tenen en in het teenhaar geplakt
Thuis aangekomen maar een schaartje gepakt. Eerst een rustige kroelbeurt want Gol is panisch als ik aan haar pootjes wil zitten. Dus eerst goed stilliggen en tenen wat uit elkaar getrokken. Ik moest het haar helemaal tot aan de huid afknippen, schietgebedje gedaan dat ik niet in haar teenvlees zou knippen en ze nog panischer op haar pootjes zou worden. Wonder boven wonder ging het goed en heb ik alles rustig weg kunnen knippen. Nu ben ik heel trots op ons allebei en kan ik tips geven als iemands hond in de kauwgum heeft gestaan

-
Safari
Re: In de kauwgum gestaan
Volgende keer gewoon met een klodder pindakaas insmeren (geloof me dat vind Gol helemaal niet erg) en je haalt de kaugom er zo uit.
-
Tarzan&Happy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): chiwawa's
- Aantal honden: 2
Ik zie het hele avontuur voor me gelukkig is het goed gegaan nagels knippen vind ik al helemaal niks
en thanks voor de tip hier boven ook goeie
groetjes inge
en thanks voor de tip hier boven ook goeie
groetjes inge

- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Goeie tips zeg 
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Ja dat had ik dus ook in mijn hoofd, pindakaas. Ik wist alleen niet meer waar dat nou op sloegSafari schreef:Volgende keer gewoon met een klodder pindakaas insmeren (geloof me dat vind Gol helemaal niet erg) en je haalt de kaugom er zo uit.
Ik ga hem onthouden voor de volgende keer! Gol is gek op pindakaas, volgens mij vreet ze zo haar poot mee
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Ook een oplossingGollum schreef:Ja dat had ik dus ook in mijn hoofd, pindakaas. Ik wist alleen niet meer waar dat nou op sloegSafari schreef:Volgende keer gewoon met een klodder pindakaas insmeren (geloof me dat vind Gol helemaal niet erg) en je haalt de kaugom er zo uit.![]()
Ik ga hem onthouden voor de volgende keer! Gol is gek op pindakaas, volgens mij vreet ze zo haar poot mee
Maar hoezo pindakaas?
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
-
Safari
Door de olie in de pindakaas glijdt de kauwgum er zo vanaf. Het werkt echt als een tierelier, ook op mensenharen. Geen trauma voor de hond want wat is er nou lekkerder dan een poot/staart/vacht met pindakaas.
- Ariane
- Erelid
Safari schreef:Door de olie in de pindakaas glijdt de kauwgum er zo vanaf. Het werkt echt als een tierelier, ook op mensenharen. Geen trauma voor de hond want wat is er nou lekkerder dan een poot/staart/vacht met pindakaas.
Ik ga het scheermes voor mezelf eruit gooien en smeer me met pindakaas in
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Contacteer:
heb je kauwgom in je baard?Ariane schreef:Safari schreef:Door de olie in de pindakaas glijdt de kauwgum er zo vanaf. Het werkt echt als een tierelier, ook op mensenharen. Geen trauma voor de hond want wat is er nou lekkerder dan een poot/staart/vacht met pindakaas.![]()
Ik ga het scheermes voor mezelf eruit gooien en smeer me met pindakaas in![]()
- Ariane
- Erelid
Oh, werkt het alleen voor kauwgum?sbientje schreef:heb je kauwgom in je baard?Ariane schreef:Safari schreef:Door de olie in de pindakaas glijdt de kauwgum er zo vanaf. Het werkt echt als een tierelier, ook op mensenharen. Geen trauma voor de hond want wat is er nou lekkerder dan een poot/staart/vacht met pindakaas.![]()
Dan gaat het feest niet door en een baard heb ik niet
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Jij dacht van goh laat ik die ouw kut eens vol pindakaas smerenAriane schreef:Oh, werkt het alleen voor kauwgum?sbientje schreef:heb je kauwgom in je baard?Ariane schreef:Safari schreef:Door de olie in de pindakaas glijdt de kauwgum er zo vanaf. Het werkt echt als een tierelier, ook op mensenharen. Geen trauma voor de hond want wat is er nou lekkerder dan een poot/staart/vacht met pindakaas.![]()
Dan gaat het feest niet door en een baard heb ik niet
Wat je zegt ben je zelfffff 

- Ariane
- Erelid
Ik dacht al, waar blijft iebouvierpoedel schreef: Jij dacht van goh laat ik die ouw kut eens vol pindakaas smerenen morgen ligt de kokosmat eraf.
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
Kan ik beter van jou zeggen ouwe.Ariane schreef:Ik dacht al, waar blijft iebouvierpoedel schreef: Jij dacht van goh laat ik die ouw kut eens vol pindakaas smerenen morgen ligt de kokosmat eraf.
Duurde wel lang voordat je reageerde.
Of was je met de pindakaaspot aan de gang.

- Ariane
- Erelid
Nee, oma deed haar schoonheidsslaapjebouvierpoedel schreef:Kan ik beter van jou zeggen ouwe.Ariane schreef:Ik dacht al, waar blijft iebouvierpoedel schreef: Jij dacht van goh laat ik die ouw kut eens vol pindakaas smerenen morgen ligt de kokosmat eraf.
![]()
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
En .? Niet geholpen zekers.Ariane schreef:Nee, oma deed haar schoonheidsslaapjebouvierpoedel schreef:Kan ik beter van jou zeggen ouwe.Ariane schreef:Ik dacht al, waar blijft iebouvierpoedel schreef: Jij dacht van goh laat ik die ouw kut eens vol pindakaas smerenen morgen ligt de kokosmat eraf.
![]()