Mijn naam is Angela en ik heb sinds vorige week regelmatig dit forum bezocht om antwoorden op vragen te vinden. Wij hebben namelijk sinds vorige week weer een pup, een Flat Coated Retriever met de naam Duke. Het is verbazingwekkend wat zo'n klein mormeltje je onzeker kan maken (mag hij dit wel hebben, slaapt hij wel genoeg, of teveel, eet hij wel genoeg, hoe pak ik dit of dat aan?). Het is echter een superlief schatje dat ontzettend goed luistert en snel leert (vooral als je dan ook nog een brokje hondenvoer in je hand hebt

)
Verder woon ik hier samen met mijn vriend en onze 2 katten, Rusty en Misty. Die laatste 2 zijn nog niet helemaal overtuigd dat zo'n wildebras nou wel zo'n goed idee is, maar ook daar heb ik uiteindelijk alle vertrouwen in dat dat goed komt.
Ik heb natuurlijk ook al wat verhalen van mensen hier gelezen (ik hoop dat Benthe er toch weer helemaal bovenop komt, wat een schrik bij zo'n ukkie

) en dat Zamunda nog een beetje slaap krijgt voor zaterdag...) en ik hoop hier ook het een en ander met jullie te kunnen delen.
Groetjes en een poot van Angela en Duke