Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Even voorstellen
Moderator: moderatorteam
-
habesa
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Boxer
- Aantal honden: 1
Even voorstellen
Hallo,
Wij zijn Hans en Bea. Na eind vorig jaards helaas afscheid te hebben moeten nemen van onze Boxer, hebben wij nu weer besloten een nieuwe hond te nemen. Ze komt half oktober bij ons wonen.
Ik hoop op dit forum tips en ideeën op te doen om onze nieuwe hond weer zo optimaal mogelijk van het leven te laten genieten.
Groetjes,
Hans en Bea
Wij zijn Hans en Bea. Na eind vorig jaards helaas afscheid te hebben moeten nemen van onze Boxer, hebben wij nu weer besloten een nieuwe hond te nemen. Ze komt half oktober bij ons wonen.
Ik hoop op dit forum tips en ideeën op te doen om onze nieuwe hond weer zo optimaal mogelijk van het leven te laten genieten.
Groetjes,
Hans en Bea
- cloris
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Re: Even voorstellen
Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!

De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
-
Iris'
- Vaste gebruiker
Welkom!
Wordt jullie nieuwe hondje weer een Boxer? Of hebben jullie voor een ander ras gekozen?
Wordt jullie nieuwe hondje weer een Boxer? Of hebben jullie voor een ander ras gekozen?
-
habesa
- nieuw lid
Hallo irisIris' schreef:Welkom!
bedankt voor je welkom bericht,ja onze nieuwe hondje wordt weer een boxer ,dat gaat onze derde worden.En we hopen dat ze net zo lang of langer bij ons blijft als onze lieve Sara.
Het is wel weer spannend
Groetjes Hans en Bea
-
habesa
- nieuw lid
Bedankt cloris voor jullie berichtcloris schreef:Ik heet je welkom namens de moderators! je hebt nu toegang tot de rest van het forum. Wij wensen je veel plezier! Het is mogelijk dat je niet heel veel welkomstberichtjes krijgt op je eerste topic, dit omdat het verloop erg groot is. Dit is absoluut geen teken dat je niet welkom bent!
Het lijkt ons leuk om met honden vrienden van gedachten te wisselen
Groetjes Hans en Bea
- annemick
- Zeer actief
Welkom, leuk weer een boxertje op het forum
Vergeet straks niet foto's van de pup te posten
-
habesa
- nieuw lid
Hallo annmickannemick schreef:Welkom, leuk weer een boxertje op het forum![]()
bedankt voor je reactie.en zodra ons boxerje er is zet ik een foto er op.moet het nog even leren
zag ik dat jou hond al 11 jaar is?l
groetjes habesa(bea)
- annemick
- Zeer actief
Klopt, volgende maand zelfs alweer 12, wat gaat de tijd snelhabesa schreef:Hallo annmickannemick schreef:Welkom, leuk weer een boxertje op het forum![]()
bedankt voor je reactie.en zodra ons boxerje er is zet ik een foto er op.moet het nog even leren
groetjes habesa(bea)
Foto's plaatsen gaat het makkelijkst als je via b.v. Photobucket de IMG code kopieert en hier plakt.
-
habesa
- nieuw lid
annemick schreef:Klopt, volgende maand zelfs alweer 12, wat gaat de tijd snelhabesa schreef:Hallo annmickannemick schreef:Welkom, leuk weer een boxertje op het forum![]()
groetjes habesa(bea)![]()
Foto's plaatsen gaat het makkelijkst als je via b.v. Photobucket de IMG code kopieert en hier plakt.
Dank je wel ga ik zeker proberenannemick schreef:Klopt, volgende maand zelfs alweer 12, wat gaat de tijd snelhabesa schreef:Hallo annmickannemick schreef:Welkom, leuk weer een boxertje op het forum![]()
groetjes habesa(bea)![]()
F
oto's plaatsen gaat het makkelijkst als je via b.v. Photobucket de IMG code kopieert en hier plakt.
Gr Bea