Ook ik zal me even voorstellen als nieuw lid van dit forum.
Mijn naam is Patas, ik ben een Podenco-mix en ben geboren in Spanje. Daar ben ik als jonge pup in het asiel terecht gekomen. Na een tijdje mochten mijn broertjes en zusjes met het vliegtuig naar een opvanggezin in Nederland. Helaas had ik vlak daarvoor m'n pootje gebroken, dus moest ik nog even in Spanje blijven.
Gelukkig was m'n pootje snel genezen en ging ik naar een gastgezin in Friesland. Daar zat ik heerlijk met een hele grote roedel andere windhonden: genieten was dat!
Sinds een weekje heb ik een vast huisje gevonden in Eindhoven. Ik krijg hier alle aandacht van de wereld en geniet daar met volle teugen van. Ik wen al snel aan m'n nieuwe huisje en nieuwe baasjes. Ik kende nog geen commando's, maar ik kan binnen een week al heel mooi zitten als de baas dat vraagt (en er een lekker snoepje tegenover staat!
Waarschijnlijk overbodig om te zeggen, maar ik ben echt de allerliefste hond die er is! Ik speel graag met andere honden (soms vind ik de hele grote nog een beetje spannend) en wil met ieder mens vriendjes maken. Ik vind het heerlijk om buiten te rennen in het bos / park / weilanden of hondenweitje, maar thuis ben ik een heerlijk (luie) kroelkont.
Tot gauw!
Pootje, Patas